Directorul general al RATB şi-a dat demisia

1 14

Directorul general al Regiei Autonome de Transport Bucureşti, Adrian Câmpurean, a declarat, joi, 25 iulie, că şi-a înaintat demisia din funcţie miercuri seară.

Câmpurean a precizat că motivul care a stat la baza deciziei sale este subfinanţarea Regiei.

„Principalul motiv pentru care mi-am înaintat demisia Consiliului de Administraţie este subfinanţarea Regiei şi, în cazul acesta, eu consider că nu pot să asigur managementul, nu pot să îndeplinesc bugetul când am o alocare cu 25% mai mică decât cea pe care am solicitat-o”, a explicat Câmpurean.

El a precizat că proiecţia bugetului pe 2013 s-a aprobat în luna mai, demisia sa din funcţie fiind înaintată în urmă cu mai mult de o lună.

„Eu am înaintat prima dată cererea de renunţare la mandat în urmă cu o lună şi ceva. Am fost solicitat să mai rămân şi am mai rămas o lună, iar la următorul Consiliu de Administraţie am primit acordul”, a adăugat Câmpurean.

Potrivit acestuia, începând de miercuri, 24 iulie, director general interimar al RATB este Valeriu Bunea.

„Valeriu Bunea este un specialist din interiorul societăţii, un om cu foarte mare experienţă, a crescut în Regie, a mai avut o funcţie de director de exploatare”, a mai spus fostul director general al RATB, Adrian Câmpurean.(Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

loading...
Citește și
1 Comentariu
  1. Aurelian spune

    In mod normal, o entitate economica trebuie sa produca profit, nu sa aibe nevoie de subventionari de la buget. Pentru implinirea acestui lucru ar fi fost nevoie de urmatoarele actiuni:
    -achizitionarea de camere video si monitoare care sa il supravegheze pe sofer si usile din spatele autovehicului/tramvaiului (pentru a elimina coruptia si calatorii fraudulosi)
    – introducerii a unei noi reguli: accesul in mijloacele de transport sa se faca numai prin fata soferului care VERIFICA de fiecare data biletelor pasagerilor
    – achizitonarea de butoane „stop” pe care pasagerii sa le actioneze atunci cand au nevoie sa coboare din vehicule. Pasagerii care actioneaza butoanele intentionat, fara a avea nevoie sa coboare, ar trebui sa fie dati jos de conducator sau de alti calatori.
    – iar in ultimul rand, implementarea unui sistem de control a autovehiculelor ce va permite monitorizarea lor pe internet si astfel, stabilirea unui program de circulatie a vehiculelor.
    Pe termen lung, toate liniile de tramvai sa fie izolate fonit folosind vata izolanta (cum ar fi cea produsa de Rockwool pentru transporturi), cladirile folosite de RATB sa fie izolate termic iar pe acoperis sa se instaleze panouri fotovoltice.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata