Poşta Română intenţionează să încheie parteneriate comerciale pentru diversificarea serviciilor şi lansarea Ghişeului Telecom

0

Poşta Română are în plan extinderea gamei de servicii şi produse distribuite prin sistemul poştal, urmărind încheierea de parteneriate comerciale cu firmele interesate de accesul în reţeaua poştală în vederea lansării conceptului ‘Ghişeul Telecom’, a anunţat, luni, Compania Naţională ‘Poşta Română’ (CNPR).

Noul concept va fi un spaţiu dedicat vânzării serviciilor şi produselor oferite de către operatorii de comunicaţii, prin intermediul reţelei naţionale de oficii poştale.

‘Activând pe o piaţă concurenţială, C.N. Poşta Română S.A. va oferi acest serviciu în mod obiectiv şi nepreferenţial, fără a influenţa opţiunea finală a clientului. În prezent, se urmăreşte diversificarea portofoliului de produse şi servicii, având ca obiectiv creşterea veniturilor Poştei Române, prin utilizarea eficientă atât a capilarităţii reţelei poştale, cât şi a resurselor umane şi logistice de care aceasta dispune’, a precizat, într-un comunicat de presă, Ion Smeeianu, directorul general al Companiei.

Potrivit CNPR, potenţialii parteneri pot transmite, în perioada 1-30 septembrie 2013, propunerile de colaborare şi ofertele comerciale pe adresa de e-mail [email protected]

Poşta Română, lider pe piaţa serviciilor poştale din România, dispune de cea mai extinsă retea de retail, formată din peste 5.600 de subunităţi poştale, dintre care 1.100 informatizate şi peste 500 incluse în VPN.

Cu peste 32.000 de angajaţi, CNPR procesează, anual, sute de milioane de trimiteri poştale şi distribuie către cinci milioane de beneficiari drepturi băneşti aferente sistemului public de pensii, al asigurărilor sociale de stat, IOVR /persoane invalide, orfane şi văduve de război/, agricultori şi pensii militare.(Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.