Trei sferturi dintre consumatorii europeni apelează la reţelele sociale pentru informaţii în domeniul sănătăţii

0

Aproape trei sferturi (72%) dintre consumatorii europeni online de peste 18 ani apelează la social media pentru a-şi procura informaţii din domeniul sănătăţii, în timp ce 80% dintre medici utilizează canalele şi reţelele online în activitatea lor, arată studiul EY România, dat publicităţii marţi.

Potrivit sursei citate, 80% dintre medicii europeni folosesc canalele şi reţelele online, fiind interesaţi să utilizeze reţele sociale dedicate doar pentru medici şi reprezentanţi din domeniul farmaceutic.

În acelaşi timp, 72% dintre consumatorii europeni online (de peste 18 ani) folosesc social media pentru a-şi procura informaţii legate de sănătate, iar 91% dintre companiile farmaceutice au alocat resurse interne pentru activităţi de e-marketing.

‘Cererea pentru informaţii de încredere în privinţa sănătăţii este în continuă creştere. Fără îndoială, tehnologiile digitale au transformat profund modul în care facem schimb de informaţii. Internetul asigură acum acces la o mare varietate de canale electronice (e-channels) – site-uri, bloguri, diverse aplicaţii şi social media. Astfel, oamenii pot nu doar să caute şi să preia informaţii, ci să-şi împărtăşească instantaneu comentarii sau experienţe personale cu alţi oameni de pe tot cuprinsul globului’, se arată în concluziile raportului EY România.

Realizatorii cercetării arată faptul că, având în vedere cât de complexă a devenit în prezent problematica reglementării, precum şi gestionarea conţinutului online dedicat anumitor produse, ţări sau părţi interesate, companiile din industria de sănătate se dovedesc, adeseori, nepregătite pentru a face faţă comunicării prin canalele electronice.

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 167.000 de angajaţi în 700 de birouri din 140 de ţări şi venituri de aproximativ 24,4 miliarde de dolari în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2012.

În România, compania este unul dintre liderii de pe piaţa serviciilor profesionale încă de la înfiinţare, în anul 1992. Cei peste 500 angajaţi din ţară şi Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, asistenţă în tranzacţii şi servicii de asistenţă în afaceri către companii multinaţionale şi locale, prin intermediul birourilor deschise în: Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Chişinău.

De la 1 iulie 2013, Ernst&Young a devenit EY, logoul s-a schimbat pentru a răspunde acestei modificări, iar noul tagline al companiei este ‘Building a better working world’.(Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.