De ce ne trezim din somn obosiţi, dimineaţa?

Ultimele cercetări în domeniul creierului aduc o nouă teorie privind necesitatea somnului. În timpul somnului, creierul este supus unui proces de detoxifiere realizat de propriul sistem imunitar, astfel că somnul este necesar fiinţei vii pentru a putea supravieţui.

Inforenergetica demonstrează că, pentru refacerea bilanţului inforenergetic, fiinţele vii au necesităţi de somn diferite, explică Dragoş Scîntei, terapeut inforenergetician, pe Glasuliubirii.ro.

Curăţarea toxinelor din creier este realizată în principal de descărcările inforenergetice ale biocâmpului (corpul inforenergetic ce înconjoară corpul fizic – n.r.)  în emisferele cerebrale. Acest proces al descărcărilor inforenergetice este firesc fiinţei vii umane, însă, pentru eficientizarea procesului de curăţare a creierului, trebuie ca biocâmpul sistemului viu să fie caracterizat de inforenergii benefice.

Starea de odihnă de după somn nu este dată de durata somnului, ci de gradul de curăţare a creierului de toxinele acumulate.

Trezirea din somn pentru o persoană al cărei creier încă mai este plin de reziduri o putem asemăna cu întoarcerea dintr-un concediu liniştit şi plăcut într-o casă murdară, cu aer închis, situată într-o zonă zgomotoasă a oraşului. Făcând această analogie aţi putea să va înţelegeţi mai bine stările psihice, disconfortul şi oboseala resimţită, chiar şi după un somn îndelungat.

Stările de neodihnă, după trezirea dintr-un somn cu o durată mai mare de 7 ore, caracterizează un sistem viu uman ce nu reuşeşte să-şi detoxifice îndeajuns creierul (excepţie fac copiii şi bătrânii a căror necesitate de somn nu face obiectul articolului de faţă).

Un somn odihnitor, însoţit de o încărcătură inforenergetică bună a biocâmpului, poate curăţa creierul de reziduri în doar 3,5 ore. Altfel spus, omul poate să se simtă odihnit după numai 3,5 ore de somn dacă inforenergiile din interiorul biocâmpului său au încărcătura corespunzătoare. Această durată scăzută de somn caracterizează întotdeauna oamenii cu o bună pregătire spirituală.

Respectarea necesităţilor de somn, o alimentaţie echilibrată printr-un consum scăzut de alimente de provenienţă animală şi creşterea timpului alocat rugăciunii, meditaţiei sau dezvoltării sufleteşti sunt ingredientele necesare unei vieţi sănătoase şi longevive. Cititi continuarea pe Glasuliubirii.ro

Pentru mai multe informaţii despre somn recomandăm:

http://www.glasuliubirii.ro/2013/01/08/suferi-de-insomnie/

Loading...
Citește și
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.