Simularea evaluării naţionale pentru elevii clasei a VIII-a va începe la 18 februarie

Simularea evaluării naţionale pentru elevii clasei a VIII-a din anul şcolar 2013-2014 va începe pe 18 februarie cu proba scrisă la Limba şi literatura română, urmată pe 19 februarie de simularea la Matematică, iar pe 20 februarie de cea la Limba şi literatura maternă pentru elevii aparţinând minorităţilor naţionale.

Potrivit calendarului simulărilor aprobat de Ministerul Educaţiei Naţionale, la 7 martie vor fi afişate rezultatele.

Simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat naţional pentru elevii claselor a XI-a şi a XII-a din anul şcolar 2013-2014 va începe pe 3 martie cu proba scrisă la Limba şi literatura română, pe 4 martie este programată proba scrisă la Limba şi literatura maternă, iar pe 5 martie – proba scrisă obligatorie a profilului. Pe 7 martie va avea loc simularea probei scrise la alegere a profilului şi specializării iar pe 14 martie vor fi anunţate rezultatele.

Disciplinele la care se organizează simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat naţional pentru elevii clasei a XI-a în anul şcolar 2013-2014 sunt: Limba şi literatura română, Limba şi literatura maternă (pentru elevii de la toate filierele, profilurile şi specializările care au urmat studiile liceale într-o limbă a minorităţilor naţionale), Matematică şi Istorie.

Citeste si:  Învăţământul obligatoriu va fi de 12 ani, au decis senatorii din Comisia de învăţământ

În cazul elevilor clasei a XII-a, disciplinele sunt: Limba şi literatura română, Limba şi literatura maternă, Matematică, Istorie, Fizică, Chimie, Biologie, Informatică, Geografie, Logică, Argumentare şi comunicare, Psihologie, Economie, Sociologie, Filosofie.

„Rezultatele obţinute de elevi la simularea evaluării naţionale pentru absolvenţii clasei a VIII-a şi la simularea probelor scrise ale examenului de bacalaureat naţional sunt analizate la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ în care s-au desfăşurat simulările naţionale din anul şcolar 2013-2014, prin discuţii individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, şedinţe cu părinţii, precum şi la nivelul consiliului profesoral, în vederea adoptării unor măsuri pentru îmbunătăţirea performantelor şcolare”, precizează MEN. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner