Crema Gerovital, declarată superbrand

Primul produs antiîmbătrânire din lume, crema Gerovital, a obţinut titlul de Superbrand 2013 la categoria ‘Îngrijire personală’ în cadrul evaluării pe care Superbrands România o realizează în fiecare an pentru recunoaşterea brandurilor cu performanţe deosebite.

Potrivit unui comunicat de presă pe care compania clujeană Farmec l-a remis luni , Gerovital are o tradiţie de peste 40 de ani şi a deveni în acest timp una dintre cele mai cunoscute mărci româneşti la nivel naţional şi internaţional.

‘Suntem extrem de onoraţi de reuşita Gerovital, un brand cu tradiţie şi performanţe extraordinare, dar şi un brand care are capacitatea să se reinventeze permanent. Experţii Superbrands şi consumatorii chestionaţi au apreciat Gerovital ca fiind o marcă de încredere şi care se diferenţiază pe piaţă, ceea ce ne motivează să găsim soluţii inovatoare care să ne menţină în topul preferinţelor lor’, a declarat directorul general Farmec Cluj Napoca, Mircea Turdean, potrivit sursei citate.

Citeste si:  INSTALREP CONSTRUCT SA - notificare privind deschiderea procedurii de insolvenţă

Studiul a fost realizat în cea de-a doua parte a anului 2013, când Consiliul Superbrands, format din 25 de experţi în marketing, comunicare, branding şi business, a evaluat brandurile în funcţie de o serie de criteriile aplicate internaţional.

‘Într-o a doua etapă a cercetării, 1.500 de consumatori cu vârsta cuprinsă între 18-54 de ani şi-au exprimat preferinţele în cadrul unei cercetări de piaţă realizate de Ipsos pentru identificarea brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand’, se spune în comunicatul companiei.

Printre personalităţile care au folosit crema Gerovital, creaţie a Anei Aslan, se numără Charlie Chaplin, Greta Garbo, Salvador Dali, Ronald Reagan, Charles de Gaulle sau Aristotelis Onasis.

Citeste si:  Radu Berceanu: Deszăpezirea drumurilor a costat aproximativ 80 de milioane de euro

Farmec a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 138 milioane lei, cu 14% mai mare faţă de cele 121 milioane lei raportate în anul precedent. Reprezentanţii companiei pun acest rezultat pe seama investiţiilor realizate în ultimii ani şi a produselor lansate în 2013. Farmec este o companie cu acţionariat sută la sută românesc.  (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata