Ramona Mănescu: Noul proces de privatizare a companiei CFR Marfă se află în stadiul finalizării caietului de sarcini

Procesul de privatizare a companiei CFR Marfă se află în stadiul finalizării caietului de sarcini, care să conţină criterii şi obiective pentru consultantul ce urmează să fie ales, consultant care va trebui să propună şi varianta de privatizare, a afirmat, miercuri, fostul ministru al Transporturilor, Ramona Mănescu.

„Prima decizie când am venit în acest minister (al Transporturilor – n.r.) a fost să opresc procesul de privatizare existent şi să redemarăm un nou proces de privatizare la CFR Marfă prin care, într-un mod transparent şi corect, să atragem cât mai mulţi investitori şi să obţinem pentru companie un preţ bun. Timpul a dovedit că decizia pe care am luat-o a fost bună, a fost corectă, a fost legală, în primul rând. Astăzi, procesul de privatizare este la stadiul finalizării noului caiet de sarcini care să conţină criterii şi obiective pentru consultantul ce urmează să fie ales, consultant care va trebui să propună şi varianta de privatizare”, a spus ea.

În ceea ce priveşte masterplanul de transport, Mănescu a precizat că acesta este într-o fază finală, lucrându-se pe ”detaliile cerute de Jaspers şi de Comisia Europeană consultantului AECOM”.

„Din masterplanul de transport reies foarte clar obiectivele şi, în baza acestora, modul în care proiectele prioritare pentru România vor fi alese. De asemenea, sunt foarte bucuroasă că în masterplanul de transport au fost introduse foarte multe din proiectele importante care erau sub semnul întrebării, proiecte precum cel al reabilitării-modernizării aeroportului Baia Mare”, a subliniat aceasta.

În cursul dimineţii de miercuri, miniştrii liberali Mariana Câmpeanu, Eugen Nicolăescu, Gigel Ştirbu, Ramona Mănescu, Mihai Voicu, Lucia Varga şi Cristian David s-au prezentat la Palatul Victoria, unde şi-au dat demisiile din funcţii, după ce, marţi seară, conducerea PNL a anunţat ieşirea de la guvernare.

Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional şi Investiţii Străine, Dan Şova, va asigura interimatul la Ministerul Transporturilor. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Loading...

Citește și
loading...

1 Comentariu
  1. name spune

    “Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat

    De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR
    Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru
    care este platit din bani publici, bineinteles.
    Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan
    minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine,
    a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum
    s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in
    beneficiul concurentilor din domeniul privat.
    Dupa mine, potopul!
    Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se
    calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori. Astfel, in
    doar cateva luni, noul „manager privat”(peste 9000 de euro salariu lunar), dupa cum scrie acum pe cartea de munca a fostului director, a desfiintat nu mai putin de 200 de trenuri.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.