Şase branduri inovative vor purta timp de 12 luni eticheta roşie „Produsul anului”

0 9

Șase branduri inovative prezente pe piața din România vor purta, timp de 12 luni, începând din mai, eticheta roșie ‘Produsul Anului’.

Cele șase produse inovative, premiate miercuri în cadrul celei de-a cincea ediții a Galei ‘Produsul anului’, organizată de Media Concept Store, sunt: Ariel 3in1 PODS, de la Procter & Gamble, Activia Mic Dejun, de la Danone, Salam de Sibiu, de la Reinert, Tedi Go!, de la Tymbark, SUPRAMAX articulații, de la Zdrovit România, și MemoPlus 2 Go, de la Walmark România.

‘Ediția din acest an continuă în spiritul diversificării categoriilor, cu noi tipuri de produse, de genul suplimentelor alimentare, acceptând provocarea de a se supune testului consumatorilor și a se înscrie în cursă pentru a fi desemnate ‘Produsul Anului 2014” , în materie de inovație’, a declarat Mihaela Păduraru — project manager ‘Produsul Anului’ din partea Media Concept Store.

„Produsul Anului” este cel mai amplu studiu realizat în rândul consumatorilor români, în urma căruia este premiată inovația în categoria bunurilor de larg consum.

Conceptul care animă ‘Produsul Anului’ a fost introdus în Franța în urmă cu 27 de ani, este prezent în peste 35 de țări și se află într-o continuă expansiune (incluzând SUA, India și Brazilia).

Studiul s-a desfășurat în luna aprilie 2014, pe un panel de 4.000 de consumatori români, constituit din persoane cu vârsta de peste 18 ani, într-un eșantion reprezentativ la nivel național. ”Produsul Anului” este desemnat cel care acumulează cel mai mare punctaj la toate cele trei criterii: atractivitate, inovație și satisfacție. În studiu se pot înscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovație în ultimele 18 luni până la data startului competiției.

Analiza datelor a fost realizată de compania de research specializată EXACT Cercetare și Consultanță, membră ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research), pe un eșantion de 4.000 de respondenți, reprezentativ pentru populația din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 de ani, utilizatori de Internet. Eroarea maximă este plus/minus 1,5%. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.