Un comentariu online din patru privind serviciile telecom din România reflectă nemulţumirile clienţilor

0

Un comentariu online din patru referitoare la serviciile telecom din România reflectă nemulțumirile clienților, cele mai multe conversații fiind generate în jurul operatorilor Vodafone, Orange și RCS&RDS, arată o cercetare realizată de ZURF, instrument deținut de agenția Exact Cercetare & Consultanță, parte a BBDO Group.

Potrivit statisticii, în săptămâna de dinaintea Paștilor (11-18 aprilie 2014), Vodafone este brandul care a generat cele mai multe conversații în rândul celor care comentează online, respectiv peste 1.000.

Pe locurile următoare s-au clasat Orange și RCS&RDS, cu puțin peste 600 de mențiuni înregistrate în fiecare caz, Romtelecom (400) și UPC (350).

În ceea ce privește comentariile negative la adresa brandurilor supuse monitorizării, UPC se clasează pe primul loc, în sensul că peste 55% dintre cei care au comentat și-au manifestat nemulțumirea.

La polul opus, mărcile care au generat cele mai puține comentarii negative au fost RCS&RDS (16%) și Cosmote (12%).

Pe de altă parte, Facebook a reprezentat principala platformă de comunicare, aici înregistrându-se peste 50% din totalul conversațiilor. Un alt aspect important este că 80% dintre conversații aparțin userilor de sex masculin.

Analiza a fost realizată cu ajutorul ZURF, instrument deținut de Exact Cercetare & Consultanță (parte a BBDO Group), ce monitorizează conversațiile din mediul online în timp real, oferind în același timp și un istoric al acestora.

Exact Cercetare și Consultanță, agenție full-service activă pe piață din anul 2008, oferă soluții integrate care să răspundă în cel mai eficient mod nevoilor clienților. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.