Honda recheamă la service două milioane de vehicule din cauza unui defect la airbag

15

Constructorul auto japonez Honda Motor a anunțat luni, 23 iunie, că recheamă la service 2,03 milioane de vehicule vândute în întreaga lume din cauza unui defect la airbag, care prezintă un risc de incendiu, transmite AFP.

Alți doi constructori auto japonezi, Nissan și Mazda, au lansat luni operațiuni similare pentru aceeași problemă la airbag.

În cazul Honda, vehiculele incriminate (13 tipuri printre care și modelele Fit și Accord) au fost asamblate în perioada august 2000 — decembrie 2005. Jumătate din automobile vizate au fost rechemate în SUA, 668.000 în Japonia și restul în mai multe țări și regiuni.

Citeste si:  Audi recheamă la service 850.000 de sedanuri A4 din cauza unei probleme la airbag

Tot din cauza unor probele la airbag, Mazda a anunțat că recheamă la service 157.800 de vehicule iar Nissan a lansat o operațiune similară pentru 755.000 de vehicule (128.000 în Japonia și 627.000 în străinătate, dintre care 228.000 numai în America de Nord).

Într-un document remis Ministerului japonez al Transporturilor, cei trei constructorii auto au precizat că sistemul de umflare al airbagului din partea pasagerului față ar putea fi asamblat în mod defectuos, existând riscul unui incendiu.

La începutul acestei luni, aceeași problemă a determinat și rivalul Toyota să recheme la service 2,27 milioane de vehicule vândute la nivel global. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata