Numărul retailerilor care integrează social media în strategiile centrelor de contact va creşte în următorii doi ani

Numărul companiilor din retail care utilizează social media în cadrul departamentului de servicii clienți va crește semnificativ în următorii doi ani, potrivit studiului „Enterprise Priorities in Europe” realizat de compania de consultanță Frost & Sullivan, remis marți.

Potrivit studiului, în ciuda faptului că aproximativ 80% dintre companiile din retail utilizează în prezent rețelele de socializare precum Facebook sau Twitter pentru a răspunde solicitărilor venite din partea clienților, doar 38% dintre ele au integrat acest canal în strategia pentru centrul de contact. Cu toate acestea, este de așteptat ca acest procent să ajungă la 63% până în 2016.

Citeste si:  2.000 de bilete loto găsite într-un lift, donaţie din partea unui binefăcător

„Prin integrarea rețelelor de socializare în strategia pentru centrul de contact, companiile câștigă un avantaj competitiv, fiind mai aproape de nevoile clienților și având ocazia de a răspunde solicitărilor acestora mai repede decât prin intermediul altor canale”, a declarat Marcin Grygielski, manager teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

Marea Britanie va înregistra, potrivit studiului, cea mai mare creștere a numărului de companii care oferă servicii pentru clienți prin intermediul rețelelor de socializare precum Facebook sau Twitter, de la 63% la 79%. Italia va înregistra, de asemenea, o ușoară creștere, de la 62% la 71%, în timp ce creșterea generală va fi de 4%, de la 63% la 67%.

Citeste si:  K.Hunor critică abordarea în cazul organizării exercițiului militar hibrid: E o abordare incorectă

Studiul mai arată că organizațiile din domeniul financiar sau cel medical vor înregistra creșteri similare în ceea ce privește serviciile pentru clienți prin intermediul rețelelor de socializare, iar gradul de integrare al social media în strategia pentru centrul de contact va crește în toate industriile.

Interactive Intelligence Group Inc. este un furnizor global de servicii și soluții software, dezvoltate pentru a îmbunătăți experiența clienților. Cei peste 6.000 clienți din întreaga lume beneficiază de soluții pentru centre de contact, soluții integrate pentru comunicații de business și software și servicii pentru automatizarea proceselor de business, care pot fi implementate atât la locație, cât și în cloud. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata