Viagra poate provoca orbire la cei care suferă de retinită pigmentară

14

Viagra poate provoca pierderea vederii la bărbații care suferă de retinită pigmentară, boală rară și ereditară. Cercetători australieni de la Universitatea New South Wales afirmă că pastilele împotriva impotenței pot împiedica acțiunea unei enzime importante în transmiterea semnalelor luminoase de la retină la creier, relatează 7sur7.be.

Se știe deja că prezența sildenafilului, ingredient activ în Viagra, poate duce la probleme de vedere temporare la unele persoane perfect sănătoase. Însă problema semnalată de oamenii de știință australieni este mult mai gravă. O persoană din 50 este susceptibilă să poarte gena care duce la degenerescența celulelor retinei.

Citeste si:  Un dispozitiv ce redă parţial vederea bolnavilor de retinită pigmentară a fost experimentat cu succes

În 2011, Viagra a provocat pierderi de auz bruște la sute de persoane din toată lumea, amintește 7sur7.be. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata