Jay-Z, distribuitor în SUA al renumitei mărci de şampanie „Armand de Brignac”

Cunoscutul rapper Jay-Z, îndrăgostit de șampania ‘Armand de Brignac’, a achiziționat pe 5 noiembrie societatea care se ocupă de distribuirea pe teritoriul SUA a produselor companiei franceze Cattier, scrie lepoint.fr.

‘Armand de Brignac’ este o marcă creată de casa de producție Cattier din Chigny-les-Roses (zona viticolă Montagne de Reims, nordul Franței), fiind o afacere a familiei Cattier încă din 1763.

Președintele firmei de producție, Jean-Jacques Cattier, aflat în prezent în vizită în Hong Kong, l-a descris pe Jay-Z, noul proprietar al liniei de distribuție în SUA a sortimentelor Armand de Brignac, drept „un mare amator de vinuri în general și de șampanie’, confirmând totodată că s-a întâlnit cu Jay-Z și iubita sa, cântăreața Beyonce.

‘Pentru noi această achiziție nu schimbă nimic în afară de faptul că noul nostru partener este Jay-Z în persoană și asta ar putea deschide alte orizonturi’, a declarat Jean-Jacques Cattier, adăugând că artistul a scris înr-un schimb de mesaje pe e-mail că are ambiții ambiții mari cu marca ‘Armand de Brignac’.

Noul responsabil al echipei de management a lui Jay-Z a cerut de asemenea o întâlnire cu Jean-Jacques Cattier și echipa sa cât mai curând posibil, fie la New York, la Paris sau chiar la Chigny-les-Roses pentru a discuta pe marginea viitoarei colaborări, a confirmat președintele casei de producție.

Citeste si:  Cinci rochii ale prinţesei Diana şi o felie din tortul de nuntă al lui William, scoase la licitaţie

Marca ‘Armand de Brignac’, denumită colocvial ‘Asul Spadelor’ , cu trimitere la blazonul casei de producție și la renumele obținut după 250 de ani de existență, este unul dintre brand-urile renumite la nivel mondial.

În videoclipul piesei ‘Show Me What You Got’ (2006), rapper-ul Jay-Z apare pentru prima dată cu o sticlă de șampanie ‘Armand de Brignac’. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata