Top vizualizări YouTube România în 2014: de la Nelu & Micutzu la Enrique Iglesias

56

Actorii de stand-up comedy Nelu și Micutzu domină clasamentul celor mai populare videoclipuri pe YouTube România în 2014, cu piesa ‘Cine e grăsuța?’, după ce anul trecut Andra s-a clasat pe prima poziție, arată statistica publicată miercuri de compania Google, deținătorul platformei video.

Conform YouTube Rewind 2014, românii au preferat materiale video încadrate în genul parodie și satiră în versuri.

La categoria muzică, în topul celor mai populare video pe YouTube România s-au clasat Nelu (Cortea) și Micutzu, doi cunoscuți actori de stand-up comedy, cu piesa ‘Cine e grăsuța?’. Aceștia sunt urmați în ierarhie de tinerii care dețin canalul ‘NoapteaTârziu’, cu parodia ‘Sunt un cocalar’ după hitul ‘Tranquila’ (J Balvin), respectiv de către unul dintre cei mai populari vloggeri din România, Mihai Zmenta.

Serialul Robotzi ai celor de la Creative Monkeyz, care a dominat topul 10 al anului 2013, se regăsește și în 2014 cu două episoade, pe pozițiile 4 și 8.

Citeste si:  CSM: Ponta, Băsescu şi Macovei au încălcat independenţa sistemului judiciar prin declaraţiile făcute

Topul YouTube al creatorilor de muzică este dominat de artiști din România, prezenți pe șapte dintre cele zece locuri. Cu toate acestea, cel mai vizionat video din această categorie este al unui artist din străinătate, Enrique Iglesias (‘Bailando’).

Dintre videoclipurile românești aflate în clasament, melodia ‘Din vina ta’ a lui Alex Velea are cele mai multe vizualizări, în 2014. În comparație cu anul trecut, Nicole Cherry și Vescan sunt artiștii care se regăsesc în acest an cu piese în topul YouTube Rewind.

La capitolul celor mai populare canale pe YouTube România, pe primul loc se află Casa de discuri Cat Music, cu cea mai mare creștere a numărului de abonați în comparație cu 2013.

La nivel global, primele trei cele mai populare videoclipuri muzicale pe YouTube în 2014 sunt KatyPerry — Dark Horse (Official) ft. Juicy J, Enrique Iglesias — Bailando (Espańol) ft. Descemer Bueno, ” target=_blank>Gente De Zona și Shakira — Can’t Remember to Forget You ft. Rihanna.

Citeste si:  YouTube va lansa un serviciu pe bază de abonament

YouTube este cea mai populară comunitate video online, care permite milioanelor de oameni să descopere, să vizioneze și să distribuie videoclipuri originale. Compania are sediul în San Bruno, California, fiind o subsidiară a Google Inc.

Proiectul YouTube a fost pus la punct, în 2005, de către trei angajați ai companiei PayPal (Steve Chen, Chad Hurley și Jawed Karim), iar brandul YouTube a fost înregistrat pe data de 14 februarie 2005. În prezent, peste 70% dintre utilizatorii actuali ai programului sunt înregistrați în SUA.

Google a achiziționat YouTube în 2006, pentru 1,65 de miliarde de dolari. Grupul nu a anunțat, până în acest moment, profiturile provenite de la acest site, în pofida popularității sale imense.

Citeste si:  Cine a aruncat în aer cursul. Cât poate BNR să ţină leul în viaţă

Volumul actual al traficului video de pe YouTube este echivalent cu tot traficul de pe toate canalele Internet folosite în anul 2000, iar pentru a realiza atâtea videoclipuri câte au fost descărcate pe acest site, companiile NBC, ABC și CBS ar fi trebuit să lucreze începând din 1948 și până în prezent, relevă statisticile realizate de-a lungul timpului.

Cea mai populară categorie de programe video încărcate rămâne ‘Muzica’, iar primul video postat pe YouTube era intitulat ‘Ne găsim în Grădina Zoologică’, la 23 aprilie 2005.

În noiembrie 2010, pe YouTube se încărcau 35 de ore de video/minut, ceea ce corespunde cu 50.400 ore/zi. Toate videoclipurile postate pe YouTube pot fi vizionate în 1.700 de ani. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata