Rihanna, imaginea şi director de creaţie timp de un an al firmei Puma

19

Cântăreața din Barbados Rihanna va fi timp de un an director de creație și imaginea mărcii sportive Puma, informează miercuri ziarul spaniol ABC.

Când este vorba de muzică sau de modă Rihanna este omniprezentă. Dinamismul, influența și interesul ei pentru design a atras atenția firmei germane de sport Puma. Timp de un an Rihanna va fi director de creație al colecției feminine și imaginea acestei mărci de succes.

Creată în 1948 de Rudolf Dassler, Puma Schuhfabrik (numele original al firmei) se referă la porecla din tinerețe a lui Dassler. Fondatorul Puma a contribuit și la apariția altui gigant al lumii sportive, Adidas, companie pe care a fondat-o împreună cu fratele său Adolf în 1924.

Viziunea lor (care cuprinde introducerea unei platforme în talpa pantofilor sport pentru o mai bună aderență pe pistă) a contribuit la triumful atletului afro-american Jesse Owens la Jocurile Olimpice de la Berlin din 1936 (unde a câștigat patru medalii de aur). Războiul și suspiciunile de colaborare a lui Rudolf cu serviciile naziste SS au dus la scindare și la apariția a două multinaționale.

Luni, vedeta din Barbados a venit la sediul central al companiei germane pentru a discuta cu echipa de creație. Puma menționează într-un comunicat că Rihanna „va colabora la creația și la configurarea stilurilor clasice ale firmei și la designul de noi stiluri pentru a spori oferta mărcii”.

Citeste si:  Chris Brown a fost condamnat la un an de închisoare

Artista se alătură unor sportivi celebri, ca atletul jamaican Usain Bolt și fotbalistul italian Mario Balotelli, care sunt ambasadori ai mărcii. Nu au fost dezvăluite datele financiare ale contractului. Se pare însă că Puma a făcut o investiție bună, având în vedere că Rihanna este o garanție pentru creșterea vânzărilor. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata