Anul 2014 a marcat un trend pozitiv în piaţa de retail; România între fruntaşele Europei

0 17

Anul 2014 a marcat un trend pozitiv în zona de retail, România situându-se între fruntașele Europei, atât pentru partea de consum în zona food, cât și non-food, conform unui studiu al unei companii de imobiliare, remis, joi.

‘Observăm o atenție sporită din partea unor retaileri din regiune, mai ales din Polonia și Turcia, care atingând un plafon maxim în țările de origine, decid să se extindă în România datorită similarităților consumatorilor, dar și datorită unei stabilități economice validate în ultimii ani’, apreciază Sebastian Mahu, reprezentantul companiei DTZ Echinox, realizatoarea studiului.

După patru ani marcați de o luptă în repoziționarea și consolidarea rețelelor, perioadă în care multe branduri și-au revizuit strategia de expansiune și, în general, au devenit foarte conservatoare, 2014 a adus o îmbunătățire a consumului, aspect care a relaxat situația multor retaileri.

În acest context, experții DTZ Echinox se așteaptă ca în 2015 cererea de spații comerciale să crească la toate nivelurile, inclusiv în galerii comerciale, parcuri de retail și malluri de mari dimensiuni.

Principalele arii care au cunoscut creșteri în 2014 sunt zonele de decorațiuni, fashion și servicii, însă performerul anului este zona de electronice, care la opt ani de la boom-ul pieței, simte o revigorare puternică. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata