Matichescu (ANT): Serviciile şi produsele turistice trebuie îmbunătăţite semnificativ pentru ca România să-şi poată valorifica patrimoniul turistic

Serviciile și produsele oferite turiștilor în România ar trebui îmbunătățite semnificativ pentru ca țara să-și poată valorifica patrimoniul turistic, pentru dezvoltarea unui turism competitiv și pentru consolidarea poziției de top a destinației turistice România, a declarat, joi,Mirela Matichescu, vicepreședinte al Autorității Naționale pentru Turism (ANT), la deschiderea ediției de primăvară a Târgului de Turism al României.

,,Ministerul Economiei, Comerțului și Turismului prin Autoritatea Națională pentru Turism oferă cadrul legal pentru aceasta.
Trebuie să lucrăm la modernizarea serviciilor și produselor, în special din punct de vedere al îmbunătățirii structurii unităților de cazare și a calității acestora. Calitatea serviciilor turistice oferite este o metodă importantă de promovare. Consider ca se fac pași importanți în acest sens, adoptarea Normelor metodologice privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licențelor și brevetelor de turism, unde se fac referiri clare la personalul angajat din această industrie fiind unul din aceștia‘, a spus Mirela Matichescu.

Citeste si:  Două nonagenare, o octogenară şi o septuagenară candidează într-o comună din Olt

Oficialul ANT consideră că Târgul de Turism al României (TTR) este un prilej excelent pentru întâlnirea dintre agențiile de turism, tour-operatorii, hotelurile, pensiunile și asociațiile de promovare și consumatorii finali.

,,Recunoaștem importanța participării la acest eveniment internațional dat fiind faptul că prin specificul său promovează un număr impresionant de destinații turistice și oferă în același timp expozanților posibilitatea de a relaționa, negocia și vinde pachete turistice. Știm cu toții că România deține un potențial uriaș în ceea ce privește industria turismului’, apreciază Mirela Matichescu.

Citeste si:  Simona Man (ANT): Dacă fiecare dintre noi ar avea grijă de banul public, România ar arăta altfel

La cea de a 33-a ediție a Târgului de Turism al României participă peste 280 de firme, care expun pe o suprafață de 11.700 metri pătrați. Circa o treime din firmele prezente sunt din străinătate, reprezentând 14 țări, printre care Bulgaria, Croația, Grecia, Israel, Italia, Republica Moldova, Polonia, Serbia, Turcia, Ungaria.

,,Sper că oferta atractivă de pachete turistice a tuturor jucătorilor din piață să conducă la contractarea de sejururi la munte și la mare, citybreak-uri, vacanțe all inclusive, pachete SPA și balneo. La nivelul Ministerului Economiei, Comerțului și Turismului se depun toate eforturile necesare pentru a promova România ca destinație turistică și care ar putea deveni una dintre opțiunile turiștilor din întreaga lume. Acest lucru este posibil numai cu implicarea tuturor celor care desfășurăm activități în acest domeniu. O concepție sănătoasă și o abordare responsabilă în ceea ce privește tratarea fiecărui turist în parte vor atrage alți vizitatori’, a declarat Mirela Matichescu.

Citeste si:  Facebook, WhatsApp si Instagram pericol de inchidere

Produse de calitate, servicii profesioniste, angajați specializați, diversitatea ofertelor pe categorii de preferințe și de preț sunt, în opinia vicepreședintelui ANT, condiții care pot asigura și fideliza un număr suficient de turiști români și străini pentru ca turismul românesc să fie o ramură notabilă a economiei naționale. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata