Majorarea capitalului social, conform cerinţelor ANAT, va falimenta peste 1.000 de agenţii de turism

Peste 1.000 de agenții de turism, care înseamnă mai mult de două treimi din cele care activează pe piața românească, vor dispărea dacă se va pune în practică propunerea Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), care a solicitat mărirea capitalului social al agențiilor de la 200 de lei, la 25.000 de lei, afirmă reprezentanții Patronatului Național al Agențiilor de Turism.

,,Dacă acest scenariu va fi pus în practică, peste 3.000 de agenți de turism își vor pierde locurile de muncă. Activitatea agențiilor de turism nu justifică un capital social atât de mare și mulți au plecat de la zero cu investiții de o mie sau două mii de euro, ajungând acum agenții de succes. Dacă cineva le cere agențiilor mici sau celor aflate la început de drum să plătească încă 25.000 de lei, e ca și cum le-ar semna falimentul”, a declarat Dragoș Rădulescu, președintele Patronatului Național al Agențiilor de Turism (PNAT).

ANAT a cerut Autorității Naționale pentru Turism (ANT) introducerea de noi prevederi în legislație prin care agențiile de turism să fie obligate să constituie capital social în valoare de 25.000 lei, se precizează într-un comunicat al PNAT remis, miercuri.

În România sunt licențiate aproximativ 3.500 de agenții de turism, dintre care active sunt doar 1.500.

Potrivit conducerii PNAT, în urma pierderii licenței a peste aproximativ 1.000 de agenții de turism mici și mijlocii, clienții acestora vor fi atrași ca ‘un magnet’ de marile agenții de turism, ai căror reprezentanți sunt în conducerea ANAT. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Loading...
loading...
Citește și
Loading...
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.