Staţiunea Mamaia, promovată în premieră în România printr-un spot în limba rusă

Spotul de promovare în limba rusă a staţiunii Mamaia va fi prezentat, luni, 1 februarie, în premieră pentru operatorii români, după ce săptămâna trecută a fost lansat la Moscova, în cadrul proiectului-pilot ‘Descoperă România’, a declarat Corina Martin, preşedintele Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică din România (FAPT).

‘Spotul oficial a fost bine primit de agenţiile cu care ne-am întâlnit la Moscova. Am dorit să mergem către ei cu acest spot pentru că ni s-a reproşat că nu există materiale de promovare a destinaţiilor turistice româneşti în limba rusă. Astăzi va fi lansat pentru toate agenţiile de turism şi hotelierii din România. Spotul a fost realizat numai din taxa de promovare a staţiunii. Din aceeaşi bani am făcut şi broşurile de prezentare cu care am mers la discuţiile cu turoperatorii din Federaţia Rusă. Din păcate, Mamaia nu avea broşuri de prezentare’, a precizat Corina Martin.

Citeste si:  Ion Ţiriac a obosit să lupte contra ignoranţilor, potrivit unui interviu din L'Equipe

Versiunea în limba rusă a spotului de promovare a staţiunii Mamaia urmează celor din limba italiană, ebraică, poloneză.

‘Din păcate, agenţii de turişti ruşi ştiu foarte bine toate hotelurile din Antalya, dar nu le cunosc deloc pe cele din România. Avem primele trei hoteluri din Mamaia şi patru hoteluri din Delta Dunării interesate să intre în programul Litoralul pentru ruşi. Suntem în discuţii cu mai mulţi hotelieri care au intenţia să intre în program. Datorită faptului că ANAT-ul este colaboratorul nostru în toate acţiunile de promovare ale FAPT, purtăm discuţii cu agenţii români de turism pentru organizarea unor programe speciale pentru turiştii ruşi’, precizează Corina Martin.

Citeste si:  Vinurile la masa de Crăciun şi de Revelion

Asociaţia Litoral — Delta Dunării (ALDD) a oferit infotripuri gratuite agenţilor de turism din Federaţia Rusă care vor veni să vadă cum se prezintă în realitate litoralul românesc şi Delta Dunării. La această iniţiativă vor să se alăture şi reprezentanţii Asociaţiei de promovare Oradea, care doresc să se prezinte şi cu broşuri în limba rusă.

,,La discuţiile pe care FAPT şi ALDD le-au avut la Moscova cu agenţii de turism s-a discutat foarte concret. Noi întrebam câţi turişti au fost trimişi în România, dar şocant a fost când unul dintre agenţi care vinde pachete VIP, numai pentru ruşii foarte bogaţi, ne-a spus că în 2015 au trimis numai doi ruşi. Asta pentru că nu am avut oferte din România, nu am avut site-ul ANT în limba rusă, nu am avut materiale de promovare După ce le-am prezentat ce înseamnă litoralul, castelele din România, Bucureştiul, au fost foarte deschişi să includă în oferta lor Mamaia pentru ruşii din categoria VIP, precum şi week-enduri de 5 stele în Bucureşti, Sinaia cu Castelul Peleş”, precizează Corina Martin.

Citeste si:  România participă la cea de a 49-a ediţie a Bursei Internaţionale de Turism de la Berlin

Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), Asociaţia Litoral — Delta Dunării, împreună cu reprezentanţii Camerei de Comerţ şi Industrie Tracia, promovează, la Moscova, în perioada 24-30 ianuarie 2016, destinaţiile autohtone printr-un proiect-pilot comun ‘Descoperă România’. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata