Carrefour a cumpărat 36 de hypermarketuri în Spania pentru 205 milioane de euro

Grupul francez Carrefour, cel mai mare grup european de distribuţie, a anunţat luni că a semnat un acord cu grupul basc Eroski pentru achiziţia a 36 de hypermarketuri din Spania, cu o suprafaţă totală de 235.000 de metri pătraţi, precum şi a opt galerii comerciale şi a 22 de staţii de alimentare adiacente magazinelor, informează Reuters şi AFP.

Grupul Eroski a precizat că valoarea tranzacţiei este de 205 milioane de euro, o sumă confirmată şi de un purtător de cuvânt de la Carrefour.

„Această achiziţie permite Carrefour să-şi mărească reţeaua de magazine şi să se implanteze în 27 de noi oraşe precum şi să-şi consolideze poziţia pe piaţa alimentară”, a precizat distribuitorul francez într-un comunicat.

Prezent în Spania încă din 1973, Carrefour este al doilea distribuitor de produse alimentare din Spania cu 173 de hypermarketuri, 126 de supermarketuri, 419 magazine de proximitate şi 123 de benzinării.

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de ţări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial şi numărul 1 în Europa. În România, Grupul Carrefour numără 190 de magazine, dintre care 29 hipermarketuri ‘Carrefour’, 107 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ şi un magazin de comerţ online. (Agenţia Naţională de Presă AGERPRES)

 

Loading...

Citește și
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.