Comportamentului consumatorului online Black Friday 2017

0

În urma unui studiu realizat pe un eșantion de 1000 de persoane, retailerul CEL.ro a prezentat comportamentul consumatorului online înaintea celui mai mare eveniment de e-commerce al anului – Black Friday. Magazinul online se pregăteșteîn această perioadă cu reduceri de până la 75% la o gamă largă de produse.

Retailerul declară că dintre cei care au răspuns, un procent de 54% au fost femei, în timp ce bărbații au avut o pondere de 46%. Interesul pentru această zi este mare în rândulromânilor, astfel că 48% intenționează săîși cumpere ceva, în timp ce 38% vor face cumpărături doar dacă vor găsiprețuri cu adevărat mai mici decâtîn timpul anului. Doar 14% susțin că nu sunt interesați de Black Friday pentru că magazinele românești nu au oferte pe placul lor.

La fel ca în anii trecuți, desktopul este favorit în ceea ce privește plasarea unei comenzi. Un procent de 56% au ales PC-ul, în timp ce dispozitivele mobile (tableta și smartphone) dețin o rată de 44%.

Cu toate căîn ultimii ani metodele de plată s-au diverisificat, românii preferă tot plata cash la livrare. Doar 29% intenționează săplătească online, iar 12% să plateascăîn rate. În ceea ce privește sistemul de rate, cei mai mulți, adică 46%, aleg un numar de 6 rate, însă sunt urmați de cei care preferă 12 rate, adică 32%. Numai 22% aleg 24 de rate sau mai mult. Majoritatea dintre cei care vor cumpăra de Black Friday se așteaptă la discounturi între 50 și 70%.

Continuarea pe News24.ro

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.