Sfaturi mai puțin obișnuite pentru un antreprenor debutant

0

Lipsa de experiență este unul dintre motivele principale pentru care tineri antreprenori eșuează foarte rapid în afaceri. Lipsa de experiență a antreprenorilor tineri se vede mai ales prin prisma deciziilor pe care le iau pentru businessurilor lor. Iar unele dintre hotărârile greșite vizează și  mașina sau mașinile folosite în activitățile derulate pe firmă. Descoperă, în continuare, câteva sfaturi mai puțin obișnuite referitoare la autoturismul sau autoturismele din firmă, de care merită să ții cont dacă vrei ca afacerea ta să reziste mulți ani de acum înainte.

Nu-ti cumpăra mașini

Cea mai mare greșeală pe care o poate face un antreprenor debutant este să investească o sumă foarte mare de bani în achiziția de mașini. O mașină nouă se depreciază cu 15-20% imediat ce iese pe poarta comerciantului de la care alegi să o cumperi. În plus, o mașină presupune să scoți constant bani din buzunar nu doar pentru consumabile sau combustibil, ci și pentru reviziile periodice ori în cazul în care apar probleme neprevăzute, cum ar fi cele la sistemul de suspensie. Cea mai bună variantă pentru tine și pentru afacerea ta ar fi să apelezi la o companie de leasing operațional și să închiriezi mașina sau mașinile de care ai nevoie. Un contract de leasing operațional îți oferă posibilitatea să te folosești de o flotă de mașini, fără să fie nevoie să le cumperi. Tot ceea ce trebuie să faci este să plătești un „abonament lunar” către furnizorul de servicii de leasing operațional. Totodată, un contract de leasing operațional te scapă de vizitele în service, de costurile cu mentenanța autoturismelor pe care le folosești în business și de grija asigurărilor auto obligatorii și facultative.

Profită de orice modalitate ca să-ți faci afacerea cunoscută

Alocă un buget generos pentru promovarea afacerii tale, atât în mediul online, cât și în off-line. Una dintre cele mai simple metode prin care să-ți faci afacerea cunoscută către un public mai larg este să folosești autocolante auto de impact, pe care să le lipești pe toate mașinile din firmă. Autocolantele auto nu costă mult și, pe lângă promovarea rapidă a afacerii tale, te ajută să te diferențiezi de principalii competitori.

Sursa foto: pixabay.com

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.