Glami România a depășit targetul pentru 2017 și are ca obiectiv pentru 2018 o creștere de 10 ori a cotei de clienți

0 165

Lansat pe 15 iunie 2017, Glami.ro, singurul catalog online de fashion din România, a atins pragul anunțat inițial de venituri pentru parteneri, 2 milioane euro, înainte de sfârșitul anului.

Reprezentanții companiei au afirmat că, în 2018, primul an petrecut în întregime pe piața din România, ar putea avea o creștere de 10 ori a numărului de vizitatori noi, dintre care 40% din trafic către magazinele online de fashion locale.

Cifre de trei ori mai mari decât estimările pentru Glami România în 2017

Glami România s-a lansat acum 6 luni, cu 20 de magazine online și aproximativ 150.000 de produse, iar la finele acestui an indicatorii de performanță includeau 60 de magazine online, aproximativ 400.000 de produse și +200.000 de fani pe canalele social media. De asemenea, reprezentanții companiei afirmă ca aproximativ 80% din cele peste 24.000 de comenzi aduse partenerilor au fost comenzi direcționate către magazinele online internaționale.

După primele 6 luni pe piața din România, Glami.ro a înregistrat următorii indicatori:

·    Mai mult de 60 de magazine online înregistrate, printre care jucători mari de pe piață, ca FashionUP, Fashion Days, LPP Group, Answear, Zoot, Epantofi.ro

·    Un catalog online alcătuit din aproximativ 400.000 de produse

·    Peste 90.000 de vizitatori zilnici

·    Peste 24.000 de comenzi în magazinele partenere

·    O comunitate Facebook cu peste 200.000 de followers

Atuurile Glami România

Magazinele online de fashion, fie parte din lanțuri internaționale sau prezențe locale, se pot înregistra pe Glami.ro, având astfel acces la un trafic crescut și la un număr crescut de clienți interesați de oferta lor, clienți care vor fi transformați cu succes în cumpărători. Au, de asemenea, posibilitatea licitării în timp real pentru anumite categorii de produse, promovându-și segmentele de produs de interes, în concordanță cu strategia proprie de vânzări și marketing.

Conceptul unei destinații fashion unde găsești tot ceea ce te interesează s-a dovedit a fi atrăgător pentru cumpărătorii online din România, datorită combinației unice de conținut specific blogurilor de fashion cu o categorizare aparte a produselor. Această categorizare aparte este rezultatul potrivirii automate și a instrumentelor proprii pe care Glami le-a adus pentru prima dată pe piața din România.

 

Spre deosebire de magazinele online de fashion obișnuite, utilizatorul intră pe www.glami.ro și caută în timp real printre produse de la vânzătorii preferați, produse care sunt aranjate în ordinea preferințelor. După selectarea unui produs, utilizatorul este redirecționat către magazinul respectiv, unde se finalizează tranzacția.

Mai multe detalii despre Glami și InspiGroup

Glami România a fost a opta țară în care a fost lansat catalogul online de fashion. InspiGroup, compania mamă, a crescut de la o echipă de 4 oameni la peste 150 de angajați în 9 țări – după doar 4 ani.

Pentru 2018, Glami România are obiective ambițioase, dar realizabile: de 10 ori mai mulți clienți și cel puțin 40% din trafic direcționat către magazine locale, mai mici. Glami își va mări și echipa operațională, ca parte a procesului de creștere: “La fel de important pentru creșterea noastră va fi să ne mărim echipa operațională în România cu persoane care ne înțeleg misiunea și au talentul necesar”, subliniază Michal Jirak, fondatorul Glami România.   

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata