Compania FlixBus a devenit profitabilă la nivel european în 2017.

0

++ Start-up-ul fondat în 2013 a devenit profitabil la nivel de grup în 5 ani

++ În sezonul rece, 2,5 milioane de pasageri au călătorit cu FlixBus în Europa, cea mai aglomerată zi fiind 22 decembrie

++ FlixBus a transportat 40 de milioane de pasageri în 2017, iar traficul din România a crescut semnificativ comparativ cu 2016

++ Proiecte de mare anvergură în 2018: autocarele vor putea fi localizate în timp real, datorită inovației tehnologice, FlixBus dorește creșterea conexiunilor din România

FlixBus, companie care deține cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa, a devenit profitabilă la nivel de grup în 2017 pentru prima dată de când a fost fondată în 2013. De asemenea, creșterea din Europa Centrală și de Est a fost una importantă: FlixBus a deschis un birou la București și conectează capitala României de 100 de destinații directe în 12 țări europene.

40 de milioane de pasageri în 2017, traficul din România a crescut semnificativ comparativ cu 2016

În 2017, compania FlixBus a adăugat 6 noi piețe la rețeaua sa, compania fiind acum prezentă în 26 de țări și oferă 200.000 de curse zilnice cu 1.400 de autocare de la 250 de parteneri. Compania a transportat 40 de milioane de pasageri în Europa în 2017, doar în cea mai aglomerată perioadă din sezonul rece, între 22 decembrie și 7 ianuarie, 2,5 milioane de pasageri călătorind cu autocarele verzi de-a lungul continentului. 22 decembrie a fost cea mai aglomerată zi a perioadei de Crăciun.

Creșterea a fost remarcabilă și în România. FlixBus a început activitatea pe piața locală la jumătatea anului 2016, dar și-a crescut oferta în 2017 odată cu noile parteneriate anunțate în timpul verii. Mulțumită numeroaselor destinații către Europa de Vest, traficul de pasageri a fost de 10 ori mai mare comparativ cu 2016.

Planuri mari pentru 2018: creșterea rețelei la nivel global, inovații tehnologice pentru experiențe de călătorie

Atingerea profitabilității în Europa a permis FlixBus să meargă către piața globală. La finalul anului trecut, compania a anunțat că intenționează să se extindă în SUA. „Suntem mândri de pașii importanți pe care i-am făcut anul trecut. Continuăm să îmbunătățim rețeaua verde și calitatea serviciilor din Europa Centrală și de Est.”, a declarat László Arany, regional managing director. Compania intenționează să crească numărul țărilor disponibile din România, și să îmbunătățească rețeaua celor deja existente.

FlixBus continuă să digitalizeze serviciile prin adăugarea de noi funcții site-ului și aplicației mobile. Pe check-in-ul electronic, găsirea stațiilor, bookingul last minute și integrarea în Google Maps, va fi posibilă și localizarea în timp real a autocarelor.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.