Carrefour lanseaza Gurmandio, prima aplicatie pentru comenzi de mancare dezvoltata in Romania

793

Carrefour Romania lanseaza Gurmandio. Este prima aplicatie mobila prin care utilizatorii din cele mai mari orase Iasi, Suceava, Botosani, Piatra-Neamt si Galati, alaturi de cei din Targu Jiu, isi pot comanda produsele preferate.

Momentan in aplicatie este listata zona de gastronomie a hipermarketurilor Carrefour din aceste orase, cu propuneri proaspete si sanatoase, realizate zilnic de specialistii retailerului, dupa retete traditionale romanesti si internationale, alaturi de unele dintre cele mai importante restaurante locale, urmand ca, in perioada urmatoare oferta sa fie completata cu noi alegeri.

Citeste si:  Perestroika LUKoil trece şi prin România (II)

Aplicatia Gurmandio poate fi gasita in App Store, Google Play cat si pe website-ul www.gurmandio.ro.

Aceasta ofera utilizatorilor o gama mare de produse, atat din sectiunea de gastronomie a Carrefour, cat si de la restaurantele locale, livrare gratuita si multiple metode de plata.

Aplicatia le ofera acestora acces nelimitat la o larga varietate de restaurante locale, livrare gratuita si rapida la orice comanda, dar si posibilitatea de a achita preparatele alese cash la livrare, cu cardul sau cu tichete de masa, cele din urma fiind valabile doar pentru comenzile din zona de gastronomie a hipermarketurilor Carrefour.

Citeste si:  SOPI COMPROD SRL - notificare privind deschiderea procedurii de faliment

„Inovatia este cuvantul cheie atunci cand dezvoltam produse si servicii care imbunatatesc si completeaza experienta de cumparare a clientilor nostri. Folosim avantajele noilor tehnologii pentru a creste accesibilitatea si nivelul de confort al consumatorilor, iar Gurmandio este un pas important in aceasta directie. Este prima aplicatie de acest tip dezvoltata de un retailer, dar si cea mai moderna, simpla si rapida modalitate prin care utilizatorii din marile orase ale Moldovei si cei din Targu-Jiu pot comanda mancare, acasa sau la birou. In plus, Gurmandio contribuie la dezvoltarea comunitatilor locale prin simplul fapt ca aduce mai aproape clientii finali de business-urile din zona. Clientii beneficiaza rapid de produsele dorite, iar proprietarii restaurantelor, de o audienta semnificativa”, relateaza Catalin Samara, Director Marketing, Digitalizare si IT Carrefour Romania.

Citeste si:  Incidentele cibernetice, întreruperea activităţii, schimbările legislative şi de reglementare sunt riscurile companii în 2020
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata