Romanii au cheltuit peste 1 milion de euro pe pantofi, haine si accesorii in primele doua luni ale lui 2018

0

In ianuarie si februarie 2018, romanii au preferat sa acceseze si implicit sa cumpere mai mult de pe telefoanele mobile

  • Principalele categorii de interes au fost hainele si accesoriile, cu focus pe tenisi si ochelari de soare, asta pe langa produsele cautate frecvent ca rochii, genti si cizme
  • La fel de interesante precum produsele oferite de brandurile internationale au fost si noile magazine romanesti inregistrate: Nissa, Andreea Raicu Shop si Sneakerstudio.ro

Glami Romania se focuseaza pe targetul propus pentru 2018, primul sau an complet pe piata: o crestere de 10 ori a numarului de clienti noi, dintre care 40% directionati catre magazinele online de fashion romanesti. La sfarsitul lunii ianuarie 2018, primul catalog online de fashion din Romania comunicase un numar de vizitatori cu 60% mai mare decat intr-o luna normala. Acesti vizitatori s-au transformat in cumparatori pentru magazinele partenere, aducandu-le peste 8.000 de comenzi in valoare de peste 500.000 de euro.

La fel de productiva, luna februarie 2018 a inregistrat un flux continuu de comenzi catre magazinele online partenere, cu peste 6.000 de comenzi si mai mult de 4 milioane de sesiuni noi de shopping, dar si o cristalizare a trendurilor de shopping pentru sezonul de primavara, cu focus pe produsele cautate frecvent in catalogul online de fashion (rochii, genti, ceasuri, accesorii), precum si pe produse mai neobisnuite, ca papuci cu blana sau tenisi de designer.

Astfel, vizitatorii pasionati de cumparaturi online care au vizitat www.glami.ro incepand cu sfarsitul anului 2017 si pana in a doua parte a lunii februarie 2018 au cheltuit mai bine de 1 milion de euro in magazinele online partenere. De asemenea, conform cu strategia companiei, reprezentantii Glami Romania au comunicat cu 70% mai mult trafic de pe platforme mobile in februarie fata de ianuarie 2018.

  • Magazinele online de moda romanesti – focus pentru Glami Romania

Ca o confirmare a misiunii propuse pentru 2018, intre ianuarie si februarie 2018, Glami Romania a inregistrat o crestere a numarului de magazine de moda online romanesti pe www.glami.ro, cele mai importante inregistrari fiind Nissa, Andreea Raicu Shop si Sneakerstudio.ro.

”Ne bucuram sa vedem ca tot mai multe magazine online de fashion romanesti incep sa fie interesate de colaborarea cu Glami, datorita atuurilor pe care le-am evidentiat in 2017, de la rezultatele previzionate pana la conceptul propus – toate brandurile preferate si toate magazinele preferate sunt in acelasi loc, produsele sunt usor de gasit si de comandat, la care se adauga continutul de fashion, creat special de echipa editoriala a Glami”, afirma Ioana Oprea, Marketing Manager al www.glami.ro.

  • Trendurile pentru 1-8 martie, asa cum sunt vazute de Glami Romania

Sezonul reducerilor din ianuarie a cunoscut o frenezie a cumparaturilor, de la jachete si paltoane la cizme si sandale, pentru toate categoriile de cumparatori.

Insa anumite trenduri au aparut – romanii se focuseaza pe categoriile traditionale – rochii, cizme si genti, dar si pe accesorii ca tenisi (cel mai popular model pe Glami: Nike Air Max), ceasuri, ochelari de soare, bijuterii, papuci si multe altele, conform Ioanei Oprea, Marketing Manager Glami Romania.

  • Mai multe informatii despre Glami Romania

Glami Romania a fost lansat pe 15 iunie 2017. Este primul catalog online de moda din Romania, ce aduce in acelasi loc magazinele online de fashion si cumparatorii de pe acest segment.

Magazinele online de fashion din Romania, fie ca sunt parte a unor lanturi internationale, fie ca sunt operate local, se pot inregistra pe Glami.ro si astfel pot avea acces la un trafic crescut si la mai multi vizitatori interesati de oferta lor de produse, vizitatori care vor fi transformati in cumparaturi pe platformele proprii.

In acelasi timp, au posibilitatea licitarii in timp real pentru a-si promova categoriile de interes, in concordanta cu strategiile de vanzari si marketing.

Glami Romania a fost a opta tara in care catalogul online a fost lansat. InspiGroup, compania mama, a crescut de la o echipa de 4 oameni la peste 150 de angajati in 9 tari – totul dupa doar 4 ani.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.