Amadeus creează programul NDC-X pentru a stimula inovația în industrie

0

Industria turismului se îndreaptă spre un nivel sporit de personalizare pe măsură ce tehnicile de comercializare identifică noi oportunități de venituri și de afaceri, iar călătorii se așteaptă ca brandurile să le cunoască preferințele și să își adapteze în consecință ofertele.

În acest context, Amadeus anunță astăzi crearea unui program special dedicat integrării la nivel de industrie a NDC și asigurării adoptării cu succes de către toți cei implicați în piața serviciilor de turism.

New Distribution Capability (NDC), creat de IATA, este un standard de transmitere a datelor bazat pe XML care promite largi perspective pentru industria de turism și va permite companiilor din acest domeniu – de la companii aeriene la agenții de turism – să extindă pe noi dimensiuni distribuția și comercializarea pachetelor de călătorii.

În acest sens, programul NDC-X va reuni experți din toate domeniile de activitate ale companiei Amadeus și se va concentra pe cazurile practice de utilizare a standardului, adoptând o abordare de testare și învățare pentru a oferi capabilități îmbunătățite pentru industrie. Programul NDC-X este o continuare a activității anterioare a companiei Amadeus în direcția digitalizării industriei și a creării de noi oportunități comerciale construite pe baza NDC.

Gianni Pisanello, cel care a deținut o varietate de roluri de conducere în cadrul liniilor de business dedicate sectorului aerian în cadrul Amadeus, atât pe partea IT, cât și pe partea de distribuție, va conduce noul program NDC-X.

”Ne aflăm într-un moment critic în ceea ce privește dezvoltarea standardului, precum și nivelul de pregătire al industriei”, spune Gianni Pisanello, vicepreședinte al programului NDC-X. ”Pentru ca NDC să fie cu adevărat fiabil, trebuie să creăm un standard real nu numai pentru protocolul în sine, ci și pentru modul în care acesta este implementat. De asemenea, trebuie să ne asigurăm că răspunde cerințelor companiilor care vând călătorii și că are argumentele economice pentru a susține investițiile necesare. La Amadeus, suntem conștienți că avem responsabilitatea de a face NDC un instrument eficient pentru toți jucătorii din industria de turism, iar acest lucru îl vom face prin intermediul programului nostru NDC-X”.

”Programul NDC-X este o prioritate strategică pentru Amadeus. Obiectivul nostru este de a crea voiaje mai plăcute pentru călători prin utilizarea optimă a tehnologiei, iar acest program va funcționa pentru agențiile de turism și companiile aeriene pentru a le oferi sprijin în acest sens”, a comentat Decius Valmorbida, Senior Vice President, Travel Channels, Amadeus. ”Dedicăm resursele potrivite și am desemnat un lider puternic, cu o experiență dovedită în industrie, pentru a conduce acest program spre succesul scontat”, completează Valmorbida.

Julia Sattel, Senior Vice President, Airlines, Amadeus, adaugă: ”NDC deține un potențial deosebit pentru industria turismului și face parte dintr-un tablou mai larg al digitalizării, într-un moment în care companiile aeriene și agențiile de turism testează noi modalități de a-și adapta afacerile și de a îmbunătăți serviciile oferite călătorului. La Amadeus lucrăm din greu pentru a rezolva provocările tehnologice ale clienților noștri, linii aeriene, în domenii cum ar fi comercializarea, ajustarea dinamică a prețurilor și servicii cloud, domenii pe care de altfel, noi le vedem fundamentale in construcția pe baza protocolului NDC.”

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.