Schimbari revolutionare ocupa industria de Customer Care

0

A 14-a editie Customer Care Conference va avea loc pe 18 si 19 Aprilie 2018 in Bucuresti la Biavati Events.

Practicantii din Customer Care se intalnesc in acest an pentru a discuta despre avantajele bine cunoscute si dezavantajele amenintatoare ale erei inteligentei artificiale, cu o influenta directa pe 3 domenii: oameni, tehnologie si business.

Peste 140 de specialisti nationali si internationali ai domeniului customer care din BPO, Telecom, Banking, Insurance, IT&C, Retail, FMCG etc sunt asteptati sa participe la editia din acest an.

31.7% din marile companii folosesc Inteligenta Artificiala in Customer Service. Inteligenta Artificiala este al doilea cel mai folosit serviciude catre companii dupa IT, declara TATA Consultancy Services.

De aici intelegem de ce multi specialisti din industrie isi concentreaza atentia asupra Big Data si Profilare pentru a oferi clientilor experiente extraordinare, rapide, usoare si eficiente pentru a consolida armonia dintre client si brand.

Subiectele din aceasta editie cuprind:

  • Incarcarea de date personalizata
  • Cloud, Comunicare si Talent
  • In continuare despre oameni
  • Gasirea unui echilibru intre om si suport automatizat

Speakeri confirmati:

  • Heidi Butler – Regional Manager, Plantronics
  • Oana Munteanu – Senior Manager, Pwc
  • ApostolosKemos– Sales Director, Genesys
  • Dan Mazilu -Owner, MediatelData
  • David Engle – CEO Romania, One Smart Star
  • Vlad Iliescu – Machine Learning Consultant,Strongbytes
  • RazvanAtim – Sales Director, Ui Path
  • WernerZeitlberger – Senior Manager, The Hackett Group GmbH

Customer Care Conference & Expo beneficiaza de sustinerea din partea urmatorilor parteneri: Plantronics prinABN Systems International– Platinum Partner, Mediatel DatasiUrgent Cargus – Gold Partners, Intrarom&Genesys – Silver Partner, Teleperformance Romania si Optima Solutions Services – Supporting Partners, Coca-Cola Hellenic Romania  – Partner.

Partenerii media ai conferintei sunt: Agora, Jurnalul de afaceri, Universitatea Alternativa, Learning Network, AdHugger, Financiarul.ro, News25, Iqool.

Pentru mai multe informatii sau pentru inregistrare, accesati pagina http://www.conference-arena.com/customer-care-conference

Contact | LAURA GALOS | Project Manager

Email: laura.galos@conference-arena.com | Mobil: 0723 833 333
Strada:PopaSavu, Nr 77, 011432, Sector 1, Bucuresti

Telefon: +40 21 411 44 20

Despre Conference Arena, parte din Marketing Insiders Group

Customer Care Conference & Expo | Romanian Contact Center Awards | Mobile Advertising Congress | European BPO Forum | Fraud Management & Operational Risk | Customer Experience Forum | Enlightening | Design Thinking Forum

O traiectorie constanta a evolutiei pentru comunitatea de business elaborata de o echipa dedicata. Noi, in mod constant, exploram si punem in miscare noi solutii pentru conferintele locale si internationale in domenii multiple de business: customer care, custoemr experience, customer care technology, debt collection si credit risk, fraud management, mobile advertising etc.

Aflati mai multe pe www.conference-arena.com

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.