Trei aspecte importante pe care trebui să le știi când cumperi un soft de contabilitate

0

Modificări legislative, modul de gestiune, de producție sau soft de contabilitate, întotdeauna vor exista proceduri care se schimbă și cu care trebuie să fii la curent pentru a putea gestiona corect fiecare situație pe care o întâmpini, într-o afacere. Fiecare soluție de contabilitate trebuie să fie o modalitate prietenoasă prin care să informezi cu ușurință publicul țintă.

Atunci când iei decizia de a cumpăra un soft de contabilitate, te vei înfrunta cu multe întrebări cărora este indicat să le știi răspunsul încă de la început pentru a te asigura că faci alegerea potrivită. Tocmai din acest motiv, îți prezentăm câteva dintre cele mai importante criterii pe care trebuie să le cunoști, înainte de achiziție!

 

  • Orice program pe care îl alegi, trebuie în primul rând să îți ușureze munca, să te ajute să îți îndeplinești task-urile mult mai repede și să te învețe care sunt cele mai bune căi pe care trebuie să le urmezi. Un soft se poate ocupa de la gestionarea relației cu clienții, până la realizarea comenzilor, facturilor, cheltuielilor, dar și multe alte operațiuni. Adică: vei reuși să implementezi mult mai ușor datele de care ai nevoie, le poți sorta în funcție de nevoie, cu ajutorul filtrelor potrivite, poți introduce documente indiferent de domeniul și tipul business-ului tău, poți face plăți sau chiar încasări, ori poți realiza liste pentru diferite tipuri de clienți care să conțină prețuri, produse, etc.

 

  • Îți alegi un program gratuit sau unul plătit? Este întrebarea cel mai des întâlnită înainte de a implementa orice alt serviciu. Trebuie să știi încă de la început faptul că orice program îți poate oferi atât informații generale, cât și amănunțite, dacă ai nevoie. În funcție de durabilitatea programului, dar și de funcțiile pe care le cauți într-un program, pentru început, poți alege un program gratuit pentru a vedea dacă se regăsesc informațiile de care ai nevoie. În felul acesta, vei observa dacă este necesar să faci o investiție pentru a contacta un specialist, care să îți ofere consilierea necesară.

 

  • Cum funcționează programul gratuit? Pentru a-ți optimiza resursele, dar și pentru a-ți gestiona cât mai bine afacerea, un program gratuit are nevoie, la instalare, de câteva setări, care, ulterior, te vor ajuta să îți duci la bun sfârșit task-urile. Încă de la început poți seta datele care îți sunt necesare privind numărul de utilizatori, parola, dar și baza de date pe care îți dorești să o ai la îndemână și să o salvezi oricând. Programul de gestiune poate lucra singur împreună cu o casă de marcat, dacă îi faci setările potrivite, cum, de asemenea, îți poate permite sa personalizezi grafica interfeței fiecărui utilizator.

Sursa foto: ciel.ro

Link foto: https://ciel.ro/wp-content/uploads/2016/08/soft-gestiune-gratuit.jpg

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.