Când toate problemele de pe o autostradă au dispărut, trebuie să mai apară una. Lucrările la autostrada care face legătura cu şoseaua de viteză Bucureşti-Ploieşti s-au blocat acum într-un cablu, mai precis într-o linie de înaltă tensiune care trece prin zonă. Ministrul Transporturilor a făcut ieri o vizită neașteptată pe şantier şi a cerut grăbirea lucrărilor. A primit promisiunea că cei 3,3 kilometri de şosea rapidă vor fi finalizate în august, la 6 ani de la începutul proiectului.
După vizita ministrului, şefii de şantier au venit duminică la muncă să controleze şi ei stadiul lucrărilor de pe autostradă.
Aristotelis Vournazos, managerul proiectului a susținut: „A vorbit cu un maistru grec care nu cunoaşte nici limba română şi nu vorbeşte bine în limba engleză. Nu ştiu exact ce i-a spus ministrului.Pentru acest pod am primit autorizaţia de construire în august 2017 şi am mai avut ceva probleme cu expropierile. Am reuşit să rezolvăm aceste probleme abia în decembrie anul trecut ”
Momentan, problema centrală sunt liniile care alimentează cu electricitate nordul Capitalei şi care trec prea aproape de şosea.
Dacă am parcurge pe jos această porţiune de autostradă ne-ar lua circa 40 de minute. Este vorba de 3,3 kilometri pe care autorităţile se chinuie de aproape 6 ani de zile să îi construiască.
Deseori, lucrările s-au împotmolit în birocraţie, precizează constructorii.
Ştefan Ioniţă, director general CNAIR: „Nu neg că intrarea în Bucureşti ar putea fi finalizată în luna iunie, dar este deja de notorietate că unul dintre asociaţi a intrat în insolvenţă, asociatul român.”
Până să vadă ultimul strat de asfalt, iluminat electric şi panouri fonoabsorbante, autostrada este utilizată ca pistă pentru biciclete.