Clienții H&M, indignați de atitudinea companiei

0 270

Compania suedeză Hennes & Mauritz AB este în centrul unei noi revolte: nu poate să aibă la timp comenzile online.

H&M este în principiu inundată pe pagina oficială de Facebook de plângeri ale clienților care așteaptă săptămâni la rând după o comandă făcută pe internet. Una dintre cliente declară că bebelușul ei va fi în curând „prea mare pentru produsele” comandate în urmă cu 26 de zile, în timp ce alta se își face griji că hainele „se vor demoda” până ajung la destinație.

H&M nu ascunde că are o problemă. Construcția centrului de distribuție online din Boras, Suedia, este problema care a dus la aceste întârzieri ale comenzilor online venite din Suedia și Norvegia. Cele două țări sunt „responsabile” de 7% din vânzările directe sau online, conform purtătoarei de cuvânt Katarina Gustafsson.

„Ne bazăm pe înțelegerea clienților noștri și regretăm orice inconvenient pe care l-am provocat”, a spus aceasta într-un citat.

Acestea întârzieri încurcă planurile companiei de a crește vânzările. Asta în timp ce profitul operațional al H&M a atins minimul ultimilor 10 ani în primul trimestru. De asemenea, lovește în plin în strategia retailerului de a se concentra mai mult pe vânzările online. Parte din plan este și construcția centrului de distribuție din Boras, care ar urma să reducă timpul standard de livrare pe care compania îl oferă în prezent, de 5-7 zile.

În tot acest timp, clienții imploră H&M să fie mai transparent și îi roagă pe reprezentanții companiei să schimbe timpul standard de livrare de 5-7 zile, dacă nu îl pot respecta.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata