Philippine Airlines (PAL) alege tehnologia Amadeus pentru a-și atinge obiectivele de 5 stele

0

Parteneriatul PAL-Amadeus susține misiunea companiei de a îmbunătăți experiența totală a pasagerilor

Philippine Airlines (PAL) a primit rating-ul 4-Star din partea Skytrax cu aproximativ o lună în urmă, însă compania aeriană are deja definit ca obiectiv obținerea celei de-a cincea stele.

”Vrem ca Philippine Airlines să fie alături de cele mai bune companii aeriene din lume. Suntem foarte mândri de ratingul nostru de 4 stele, iar această performanță obținută ne-a inspirat să muncim și mai mult. Misiunea noastră este să reprezentăm la nivel mondial ceea ce este mai bun în spiritul filipinez. Deci, următorul nostru obiectiv este să obținem cea de-a cincea stea până în 2020.” a declarat Jaime J. Bautista, Președinte și COO al Philippine Airlines.

În conformitate cu obiectivul său, de a moderniza și inova produsele și sistemele, Philippine Airlines a semnat un acord oficial cu Amadeus pentru a beneficia de o transformare extinsă a sistemelor tehnologice de bază ale companiei. Philippine Airlines va adopta întregul pachet Amadeus Altéa Suite, un sistem complet de servicii pentru pasageri (Passenger Service System), care are drept scop eficientizarea și îmbunătățirea tuturor proceselor de bază pentru pasageri pentru PAL, inclusiv rezervarea, inventarul, controlul plecărilor și gestionarea zborurilor. Ca efect al transformării, clienții PAL se vor bucura de o experiență mai bună, de la rezervare la îmbarcare.

Dl. Bautista a adăugat că ”Philippine Airlines ar trebui să ofere pasagerilor săi o experiență cu adevărat reprezentativă pentru Filipine și o sursă de mândrie pentru conaționalii noștri. Ne extindem și modernizăm flota, deschidem noi rute, dar cel mai important, punem accent pe excelența serviciilor oferite clienților noștri. Avem nevoie de tehnologie care să ne susțină planurile ambițioase, dar și de un partener care împărtășește viziunea noastră. În consecință, după un proces riguros de evaluare, am ales să colaborăm cu Amadeus.”

Sistemele de servicii pentru pasageri sunt platforme critice și cu grad avansat de complexitate, care formează o adevărată coloană vertebrală tehnologică pentru companiile aeriene. Amadeus Altéa Suite este un sistem informatic de cea mai nouă generație pentru companii aeriene care, odată implementat, va ajuta PAL să îmbunătățească experiența clienților săi prin furnizarea unui pachet de servicii mai consistent și personalizat, prin dezvoltarea de noi fluxuri de venit și prin îmbunătățirea eficienței operaționale. Beneficiile tangibile includ check-in mai rapid și mai simplu pentru călători, abilitatea de a reacomoda în câteva secunde pasagerii ale căror călătorii sunt întrerupte, performanță îmbunătățită în ceea ce privește respectarea orarului, precum și aplicarea automată și consecventă a preferințelor clienților la fiecare punct de contact.

Adoptarea suitei Altéa va sprijini, de asemenea, ambițiile companiei Philippine Airlines de a se alătura unei alianțe de companii aeriene. Mai mult de două treimi din liniile aeriene componente ale Star Alliance, trei sferturi din companiile aeriene ce alcătuiesc alianța Oneworld Alliance și jumătate din liniile aeriene partenere Skyteam utilizează Altéa. Fiind o platformă comună pentru companiile aeriene, Altéa asigură o mai bună integrare între companiile aeriene partenere, oferind posibilitatea partajării în timp real a informațiilor privind disponibilitatea, tarifele, informațiile despre clienți și rezervări pentru a oferi o experiență armonizată în cadrul alianței.

Cyril Tetaz, Executive Vice President, Airlines, Amadeus Asia Pacific, a declarat: ”Este clar că strategia de afaceri a companiei Philippine Airlines este pe cale să o propulseze în continuare în viitorul călătoriilor și suntem extrem de mândri să mergem pe această cale alături de compania aeriană. Suntem pregătiți să susținem succesul companiei Philippine Airlines pe termen lung și așteptăm cu nerăbdare să avem o colaborare continuă pentru a ne asigura că acordul de colaborare corespunde așteptărilor călătorilor săi. Adresăm un călduros bun venit companiei Philippine Airlines în comunitatea Amadeus Altéa, unde se alătură companiilor aeriene din întreaga lume care apreciază în mod similar flexibilitatea și concentrarea către client pe care le aduce tehnologia Amadeus.”

Până la sfârșitul anului 2017, 199 de clienți contractaseră unul dintre sistemele Amadeus Passenger Service Systems (Altéa sau New Skies), din care 195 de companii au finalizat implementările acestor soluții.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.