Asigurările medicale private reprezintă noul trend în alegerea unui job

Doctor using digital tablet
0

Millennials, cunoscuți și sub denumirea de Generația Y constituie un subiect intens abordat datorită impactului și influenței pe care o au în societate, în cultură și în economie la nivel global. Cifrele actuale sugerează faptul că, până în 2025, 75% dintre locurile de muncă vor fi ocupate de generația Y, transformând-o în cea mai mare viitoare putere de cumpărare. Potrivit datelor colectate în anul 2017, 56 de milioane de persoane cu vârsta cuprinsă între 21 și 36 de ani lucrau sau erau în căutarea unui loc de muncă. Comparativ, 53 de milioane de tineri din generația X și doar 41 de milioane de Baby Boomers – care au reprezentat un sfert din total – s-au regăsit în aceeași situație.

Millennials sunt generația cu cel mai mare potențial al forței de muncă și cu o putere de cumpărare estimată la 200 de miliarde de dolari pe an, ceea ce îi transformă în segment de public țintă al companiilor, atât din poziția de cumpărător, cât și de candidat. Înțelegerea generației Y este cu atât mai importantă cu cât aceasta respinge normele acceptate de predecesori și promovează noi valori pe care le implementează în mediul social și profesional. Astfel, adaptarea angajatorilor la noile cerințe este fundamentală pentru recrutarea și retenția forței de muncă tânără.

Contextul economic și social actual îi determină pe Millennials să își dorească o asigurarea privată medicală oferită de compania pentru care lucrează. Cu toate acestea, studiile arată faptul că, în 2016, doar 44% dintre angajații tineri eligibili pentru asigurarea de sănătate la locul de muncă au aplicat pentru aceasta.

Avantajele extinse oferite de internet de care generația Y s-a bucurat au făcut ca cererea pentru oportunități bazate pe tehnologie – pentru a explora ceea ce este disponibil în materie de asigurare de sănătate privată – să crească. Mai mult decât atât, promptitudinea reprezintă un criteriu fundamental pentru Millennials, aceștia punând accent pe informațiile obținute în timp real și pe accesibilitate nelimitată.

Potrivit unui studiu realizat de Fit Small Business, 34% dintre Millennials consideră asigurarea de sănătate cel mai important beneficiu extra-salarial. Așadar, este necesară construirea unei oferte de muncă pertinente pentru noul profil al angajatului, care să acopere nevoile și așteptările acestuia, astfel încât să poată performa la capacitate maximă.

Criterii importante pentru angajator în relația cu noul angajat:

  1. Angajatorii trebuie să facă trecerea de la asigurarea unei oferte extra-salariale sub forma unei asigurări axată strict pe sănătate, la beneficii complexe care să asigure bunăstarea și echilibrul între viața personală și cea profesională a angajaților. Această schimbare are loc datorită faptului că Millennials pun accent pe experiențe și pe flexibilitate
  2. Generația Y așteaptă de la compania pentru care lucrează să îi ofere dreptul de a alege tipul de asigurare de sănătate în conformitate cu nevoile sale. Astfel, se recomandă o colaborare între angajatori, companiile de asigurare și instituțiile de asistență medicală pentru a îndeplini această așteptare
  3. Tehnologia va continua să influențeze expectanțele angajaților și modul în care aceștia procedează în luarea unei decizii referitoare la sănătatea lor. Mai mult decât atât, datorită preferinței pentru accesul imediat la informații și de pe telefon, angajatorul trebuie să se asigure că Millennials pot intra în contact rapid oricând și de oriunde cu asiguratorul
  4. Datorită deschiderii generației Y pentru relocarea în interes de serviciu și pentru călătoriile în afara țării, angajatorul poate pune la dispoziția angajatului o asigurare de sănătate internațională. Acest beneficiu important îi va câștiga loialitatea și îl va responsabiliza
  5. Millennials apreciază organizațiile care vin în ajutorul unor cauze sociale. Interesul pentru contribuția adusă comunității îi face predispuși la a plăti mai mult pentru un produs sau serviciu, dacă sprijină o cauză în care cred. Astfel, atenția acordată unor valori comune va influența pozitiv devotamentul față de companie și va ajuta la crearea unei culturi organizaționale proactive.

Un exemplu din zona de sănătate este planul NESACard care permite investigațiile medicale inițiale, suport în navigarea medicală și second medical opinion în cazul unui diagnostic cu cancer. Contribuția către societate este aceea că plata cardului care reprezintă o donație pentru susținerea activităților de cercetare și educație NESA.

Așadar, o ofertă de muncă flexibilă, adaptată noului profil al angajatului, alături de accesul la o asigurare de sănătate privată și personalizată reprezintă două premise indispensabile în atragerea și în retenția celor mai buni candidați.

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.