Avantajele colaborării cu o agenție SEO – lămuriri oferite de experții E-Advertising

Trăim într-o lume în care marketingul și promovarea au devenit nevoi primare pentru orice brand. Tot mai des se vehiculează termenul de agenție SEO, iar recomandările de a colabora cu o asemenea agenție sunt nenumărate. Deși unii ar putea considera că optimizarea pentru motoarele de căutare ar putea fi realizată și „in-house”, cu specialiști proprii, o asemenea abordare poate genera costuri destul de ridicate pentru brand-ul ai cărui reprezentanți iau această decizie.

Publicitatea clasică, de tip offline, a devenit depășită de mult. Conceptul modern de agenție de digital marketing vine în sprijinul promovării de actualitate, pe canale de marketing ale prezentului.

Ce face însă, concret, o agenție SEO pentru a promova un anume brand? Ce avantaje și beneficii poate să ofere unui business care activează în sfera virtuală? Pentru lămuriri suplimentare am apelat la specialiștii de la E-Advertising. Compania activează pe piața de profil încă din perioada în care conceptul de SEO era necunoscut pentru mulți și audiența nu era suficient educată cu privire la beneficiile optimizării. În prezent cifrele vorbesc de la sine: cu un portofoliu ce înregistrează peste 1000 de clienți, E-Advertising este o agentie SEO care poate să ofere oricărui proprietar de business online rezultatele așteptate în ceea ce privește promovarea.

O privire „în culise” ne arată și avantajele colaborării cu o asemenea agenție.

  1. Utilizarea de tehnici și strategii de promovare agreate de motoarele de căutare

La începuturi, SEO avea o cu totul altă orientare. Optimizarea pentru motoarele de căutare se realiza folosind metode care astăzi ar atrage sancțiuni serioase din partea acestora. Agențiile SEO care se respectă și care își respectă la rândul lor și clienții – precum este și E-Advertising – pun însă accent pe metode agreate de motoarele de căutare, pe tehnici white-hat SEO.

Pentru a exemplifica, în trecut strategiile de promovare urmăreau atragerea unui număr cât mai mare de backlink-uri, fără a ține cont de calitatea lor. Înscrierea în directoare – așa-zise „ferme de link-uri” – era o practică uzuală, alături de numeroase alte tertipuri care reușeau să manipuleze motoarele de căutare. Această abordare de tip black-hat SEO este drastic sancționată de Google în prezent, întrucât de-a lungul timpului au fost actualizați și îmbunătățiți algoritmii în funcție de care se realizează ierarhizarea în SERP (Search Engine Results Pages). La E-Advertising se utilizează însă doar tactici white-hat SEO, specialiștii de aici ținându-se mereu la curent cu noutățile din domeniul marketingului digital.

  1. Suport tehnic și informare pe toate planurile

Deși în prezent piața este ceva mai educată în ceea ce privește SEO și marketingul digital, a rămas o necesitate suportul tehnic și informarea, care pot fi oferite doar de specialiști în domeniu.

Reprezentanții E-Advertising garantează acest lucru, punând la dispoziția clienților următoarele:

  • Manager de campanie dedicat: fiecare client al agenției primește un administrator de campanie care se va ocupa de strategia de promovare și de implementarea măsurilor necesare pentru a ajunge la rezultatele dorite.
  • Platforma dedicată clienților: dincolo de informațiile oferite periodic de către managerul de campanie, clienților E-Advertising li se oferă acces la o platformă dedicată, unde pot verifica în timp real statusul campaniei.
  • Suport tehnic: pentru orice nelămurire, reprezentanții E-Advertising stau la dispoziția clienților cu informații și recomandări.
  1. Backlink-uri de calitate, oferite clienților prin colaborări și parteneriate între E-Advertising și publicații online renumite

Dacă în trecut nu conta atât de mult calitatea, ci cantitatea link-urilor, în prezent situația s-a schimbat. Atunci când vine vorba de promovare în mediul online, contează mult mai mult un backlink de calitate, provenit de la un site/o publicație online/un trust de presă cu autoritate, comparativ chiar cu zeci de link-uri provenite de la site-uri cu o autoritate scăzută.

În acest context, pentru a oferi clienților servicii de top și rezultate pe măsura așteptărilor, E-Advertising colaborează cu trusturi de presă recunoscute pe plan național, dar și cu un număr mare de bloggeri. În acest fel, backlink-urile oferite clienților au calitățile necesare pentru a ajuta la obținerea plusului de vizibilitate urmărit.

Cu toate aceste atuuri, fără ca lista de beneficii să se rezume doar la atât, E-Advertising poate să reprezinte o rampă de lansare pentru orice business care își prezintă serviciile și produsele în online. Pentru mai multe informații, cei interesați pot să acceseze site-ul oficial al agenției de digital marketing cu focus pe SEO.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.