Ce beneficii au companiile care donează 20% din profit

Legea sponsorizării le permite firmelor din România să doneze 20% din profit către ONG-uri. Pe lângă faptul că orice angajator poate susţine o cauză socială, contribuind, astfel, la binele colectiv, suma direcţionată este dedusă din impozit. Pașii pe care trebuie să îi urmeze companiile, dacă vor să ajute o organizație non-profit, sunt ușor de urmat:

  1. Calculează suma, care reprezintă valoarea minimă dintre 20% din impozitul de profit şi 0,5% din cifra de afaceri anuală.
  2. Încheie contractul de sponsorizare cu ONG-ul ales şi transferă suma sponsorizată în contul asociaţiei sau depun bani lichizi la sediul acesteia până în data de 31 decembrie.
  3. În luna aprilie a anului următor, depun declaraţia 107, care poate fi descărcată de aici.

Printre beneficiarii acestor donaţii pot fi cei peste 2.000 de minori din centrele de plasament, înscrişi în programul  Ajungem Mari al Asociației Lindenfeld. De peste patru ani, 1300 de voluntari-prieteni merg săptămânali în instituţiile din Bucureşti şi din 24 de judeţe din ţară, îi ajută pe copii la teme, se joacă, organizeată excursii şi sesiuni de orientare profesională.

Minorii incluşi în program sunt urmăriţi până când părăsesc sistemul, iar volunarii care lucrează aici cel puţin şase luni sunt sprijiniţi să continue prin training şi consiliere. La fiecare șase luni, sunt organizate recrutări, pentru a asigura numărul optim de voluntari.

Copiii şi tinerii instituţionalizaţi din cadrul programului Ajungem Mari au nevoie de sprijin pe termen lung, de îndrumare şi încurajare. Compania ta le poate oferi un viitor mai bun, donând 20% din profit. Sumele direcţionate sunt transformate în cursuri interactive, în ieşiri şi în formarea voluntarilor, astfel încât să ajute cât mai mulţi copii.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.