Ce activități ale departamentului HR automatizăm, pentru reducerea timpului alocat proceselor repetitive?

Ultimii ani au adus schimbări importante în activitatea departamentelor de resurse umane ale majorității companiilor.

Activitățile repetitive sunt din ce în ce mai des preluate de către software-uri de HR ce automatizează sarcinile realizate manual, oferind acces la date centralizate. Profesioniștii HR se pot concentra, în acest fel, pe rezolvarea de sarcini mai complexe, fiind din ce în ce mai implicați în conturarea de strategii pe termen lung în cadrul companiei.

Trei procese HR pe care să le automatizezi în organizația ta

Dacă vorbim despre automatizările necesare în cadrul unei companii, numărul acestora poate fi destul de mare.

De la administrarea de personal la recrutare și onboarding, la pontaj, salarizare și comunicare internă, până la managementul programelor de formare sau comunicarea internă, toate aceste automatizări vor fi benefice unei organizații moderne. Ne vom opri astăzi la 3 dintre acestea, a căror automatizare se va traduce prin reduceri de costuri și creșterea performanțelor în cadrul departamentului de HR, dar și al întregii companii.

  1. Administrarea de personal

De la centralizarea contractelor de muncă și a datelor personale complete până la evidența modificărilor acestora, concedii și toate informațiile necesare dosarului angajatului, un software de administrare de personal va gestiona toată această paletă de informații, organizându-le și dându-ți posibilitatea să le accesezi în diverse formate.

Ai în orice moment la dispoziție un dosar electronic al angajatului, din care poți extrage elementele dorite, fără a pierde timp căutând printr-un teanc de hârtii. Simplu, rapid și eficient – iar personalul HR câștigă timp prețios, pe care îl va folosi pentru pentru activități mai complexe.

  1. Onboarding-ul

O aplicație de onboarding pentru angajați le va oferi acestora o experiență pozitivă, încă de la debutul colaborării. Noul angajat se va integra mai ușor, atunci când procesul este însoțit de o platformă care îi va pune la dispoziție date despre companie, echipa din care face parte, rolul său în cadrul acestei echipe și în interiorul organizației. Toate acestea pot fi însoțite de un mesaj de bun venit și de câteva informații de care va avea nevoie în perioada de început (de exemplu: programul de training-uri, planul de dezvoltare personală, mentorul pe care îl va avea în cadrul companiei, etc).

De asemenea, pentru fiecare nou angajat, persoanele responsabile de preluarea lor sunt alocate și informate automat, pe baza organigramei și a unor fluxuri pre-definite în aplicație, ceea ce face mult mai simple lucrurile pentru oamenii de HR.

Cu ajutorul aplicației de onboarding – de integrare a noilor angajați în companie, tu vei avea, astfel, o imagine clară a persoanelor în curs de angajare și a datei la care aceștia se vor alătura organizației, precum și toate datele necesare contractului de muncă și tot ceea ce presupune managementul activităților de onboarding, inclusiv când sunt implicați și alți membri ai organizației.

Pontajul 

Utilizând o aplicație de pontaj și management al timpului (Time & Attendance), vei putea planifica mai ușor activitățile din cadrul companiei, de la orarul personalizat al fiecărui angajat, la orele suplimentare lucrate și concediile efectuate.

O aplicație de prezență pentru angajați îți va pune la dispoziție toate aceste date în mod organizat – utile atât pentru asigurarea respectării legislației în vigoare, cât și pentru calculul salariilor personalului.

Sincron HR Software, platforma completă ce integrează toate aceste soluții

Platforma Sincron HR Software a fost concepută pentru a integra, în mod simplu și eficient, modulele de administrare de personal, onboarding și pontaj, împreună cu numeroase alte automatizări din sfera resurselor umane.

Modulele pot fi achiziționate și separat, dar își vor dovedi cel mai bine utilitatea atunci când vor fi utilizate împreună, automatizând procesele și contribuind la creșterea impactului pozitiv al departamentului RH la nivelul întregii companii.

Platforma Sincron HR Software a fost gândită pentru a fi simplu de utilizat și sigură, respectând legislația în vigoare – inclusiv reglementările GDPR – și actualizându-se în permanență la noutățile domeniului.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.