Cosmeticele românești se vând de pe Coasta de Azur și până în China

Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 236,5 milioane de lei, în creștere cu 10% față de rezultatele financiare din 2017, iar produsele companiei sunt comercializate în peste 30 de state.

Creșterea businessului a fost susținută de vânzările din cadrul rețelei magazinelor de brand, în creștere cu 40,35%, precum și de vânzările din magazinul online, care au raportat un avans cu 16,14%, comparativ cu aceeași perioada a anului precedent.

Evoluția cifrei de afaceri se datorează strategiei de expansiune pe piață externă, precum și un nou parteneriat în China, care a înregistrat o majorare a vânzărilor la export cu 48,85 față de 2017.

„Continuând ritmul de creştere din ultimii ani, ne propunem o creştere a cifrei de afaceri cu peste 15% pentru 2019, prin consolidarea şi dezvoltarea continuă a brandurilor existente, lansarea de noi produse şi extinderea magazinelor de brand, care în momentul de faţă au ajuns la 26. De asemenea, un pas important în planurile pentru 2019 îl reprezintă proiectul de francizare pe plan local şi internaţional, care va începe în primul semestru al acestui an”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de state, iar în Europa compania este prezentă cu șapte magazine. Farmec S.A. Cluj-Napoca este cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.