Cum crești productivitatea angajaților

Nu mai este niciun secret pentru nimeni ca angajații fericiți sunt printre cei mai productivi. Acesta este și motivul pentru care tot mai multe organizații fac eforturi pentru a crea un mediu de lucru pozitiv și creativ.

87% dintre companiile chestionate puneau pe primul loc retenția și fidelizarea angajaților și doar 15% dintre salariați se simțeau loiali companiei la care lucrau. Și motivul pentru care angajații nu sunt loiali unui loc de muncă este din cauza companiilor, care nu au programe de stimulare eficiente.

Cheia pentru a-i face pe angajați fericiți și pentru a-i ține cât mai
mult timp în companie este crearea unei relații bazate pe emoție. Și că angajații implicați emoțional sunt mult mai motivați să facă performanță, spre deosebire de cei care nu sunt atașați de locul de muncă.

Louis Carter, specialist în resurse umane spune:
„Întotdeauna este de preferat să dai sfaturi unui angajat, în locul unui feedback negativ”.
Obligația recrutorilor este să definească foarte clar care sunt rolurile angajaților, ce așteptări au de la ei și care este cadru de lucru.
„Fără o bună organizare, oamenii devin nervoși, au senzația că își irosesc timpul și nu vor ezita să își caute un alt loc de muncă”, a mai spus Carter.

Retenția angajaților va rămâne mereu principala preocupare a companiilor. „Atunci când un angajator oferă creșteri salariale și beneficii unor angajați care nu au performanță ar trebui să se aștepte ca viața lui să se transforme într-un iad. Pentru ca niște angajați neproductivi înseamnă câștiguri mai puține pentru companie, adică mai puține resurse financiare pentru bonusuri”, a explicat expertul în resurse umane.

Să le ofere angajaților încredere, respect, relații profesionale care să dureze. Doar așa pot companiile crește angajați fericiți și productivi.

Toți angajații trebuie să știe că ideile lor sunt auzite. „E important să îi încurajezi pe oameni să își spună ideile, să își expună proiectele. Ajutându-i să gândească la scară mare, vei ajunge să lucrezi cu oameni pasionați de ceea ce fac, fericiți, care inovează mereu”, a precizat David Herranz.

O echipă de succes este aceea în care fiecare angajat primește feedback la finalul proiectului.

„Este important să vorbim despre munca noastră. La finalul lunii sau la finalul unui proiect trebuie să adunăm echipa și să vorbim deschis despre ce a funcționat, ce nu a funcționat, care au fost obstacolele, ce ar trebui schimbat”, a spus Aaron Dignan, om de afaceri și scriitor.

Organizațiile care vor să rețină angajații cât mai mult timp în companie trebuie să fie transparenți și să comunice care sunt valorile pe care le promovează și care este cultura organizațională pe care fiecare angajat trebuie să o asimileze.

Loading...

Citește și
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.