Platformele de food delivery – rețeta câștigătoare pentru restaurantele din provincie

Sursa foto: https://pixabay.com/photos/foodora-bike-delivery-street-3402507/

Tot mai mulți oameni aleg să-și comande mâncarea online, iar restaurantele care nu oferă această posibilitate riscă să-și piardă clienții. De aceea, platformele de food delivery pot fi soluția salvatoare, mai ales pentru restaurantele din provincie. Ele vor avea acces rapid la o platformă care are deja o bază de clienți fideli și care funcționează eficient.

 

Cererea online pentru mâncare este mai mare ca niciodată

Numărul clienților care comandă mâncare online este din ce în ce mai mare. Foarte mulți au înlocuit deja de ani de zile clasicele comenzi telefonice sau în local cu o comandă mai simplă și mai rapidă online, pe o platformă specială de food delivery. Începând cu anul 2014, aproximativ 30% dintre clienții care au comandat mâncare au făcut asta online, printr-o aplicație de pe telefon sau tabletă.

Sursa foto: https://pixabay.com/photos/pizza-food-delivery-dining-767221/

Aceste platforme au un mare avantaj pentru clienți, pentru că, spre deosebire de comanda telefonică, ei pot sta online oricât doresc ca să aleagă meniul, nu îi grăbește nimeni și nici nu trebuie să aștepte cine știe cât până li se răspunde la telefon. În plus, vor afla detalii despre ce conține fiecare meniu în parte și pot găsi diferite tipuri de restaurante, cu un specific anume sau dintr-o anumită zonă a țării. Spre exemplu, ei pot căuta pe platformă restaurante in Iasi, pentru a afla rapid ce localuri din acest oraș oferă serviciul de food delivery și ce oferte au.

 

Comenzile online de mâncare aduc profituri mai mari

Și pentru patronii de restaurante platformele de food delivery sunt o alegere avantajoasă. Ei nu mai trebuie să angajeze operatori care să preia comenzile telefonice,  nici curieri, pentru că de livrare se vor ocupa cei de la food delivery. Aceștia vor veni pur și simplu în restaurant și vor prelua comenzile care au fost date de clienți, apoi le vor transporta la destinație. În plus, veniturile restaurantelor care apelează la acest sistem vor crește. O comandă medie online este cu 23% mai mare ca o comandă medie în local.

Sursa foto: https://pixabay.com/photos/boxes-corrugated-pizza-boxes-pizza-406272/

Acuratețea comenzilor livrate a crescut simțitor

Un alt avantaj important al restaurantelor care folosesc o platformă de food delivery este că noua metodă crește acuratețea comenzilor. Clientul are mai timp să aleagă ce meniu dorește, să verifice apoi toată comanda, nu-l obligă nimeni să se grăbească. De asemenea, dispare riscul ca operatorul să fi înțeles greșit comanda sau adresa de livrare.

O comandă care este livrată rapid și corect înseamnă un client mulțumit – iată un motiv în plus pentru care clienții preferă această variantă. Iar restaurantele nu se mai trezesc cu multe comenzi returnate pentru că au fost greșite sau cu reclamații de la clienți nemulțumiți. Dacă totuși apare vreo reclamație, orice comandă poate fi verificată foarte ușor, pentru că este în scris, prin urmare nu poate fi contestată. Uneori, e posibil ca greșeala să fie a clientului, dar acesta să nu vrea să recunoască. Prin înregistrare online, totul este însă clar.

Orice afacere va avea doar de câștigat dacă va folosi noile tehnologii, iar acest lucru este valabil inclusiv pentru restaurantele din provincie. Internetul a devenit atât de folosit și de accesibil încât ar fi o mare greșeală ca un antreprenor să nu-i înțeleagă importanța și să nu-l folosească. Mediul online poate oferi cea mai eficientă și simplă metodă de promovare a unui local, dar și o soluție avantajoasă pentru livrarea mâncării.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.