Ce sunt „afiliații” și cum se fac afaceri investind în publicitate

Marketing afiliat. Ocupaţia cu acest titlu pretenţios este însă o maşină de făcut bani şi foarte simplă, după ce o înţelegi. De ea profită oameni pricepuţi în domeniul online, care prin talentul lor la scris ori filmat reuşesc să creeze, să crească sau să aducă succesul de piaţă al unui produs. Antreprenori vizionari au simţit imediat oportunitatea de câştig şi au creat o platformă care pune în legătură magazinele şi brandurile cu cei care le pot distribui mesajul pe Internet contra cost. Internetul este principalul mediu în care rezultatele investiţiilor din publicitate pot fi măsurat rapid. Acesta este şi motivul pentru care au apărut afacerile de tip „marketing afiliat”.

Dorin Boerescu – antreprenor: Practic, ce poate să facă un brand prin intermediul nostru este să găsească generatori de vânzări online sau oameni capabili să amplifice puterea mesajului.
– Dăm un exemplu concret. Cineva care are un magazin online şi vrea să îşi vândă produsele. Cum ajunge la clientul final, astfel încât să îşi vândă produsele?
Dorin Boerescu: El ce trebuie să facă este să îşi definească un procent din vânzări pe care doreşte să îl plătească pentru publicitate. Şi partenerii pe care îi vor găsi prin intermediul platformei, îl vor promova.

Adică influenceri sau afiliaţi, acei oameni pricepuţi la mediul online care sunt dispuşi să scrie articole sau să creeze conţinut video prin care să crească imaginea pentru un anumit produs sau serviciu.

Bogdan Aron – director de produs: Poţi să ajungi să lucrezi cu influenceri cu milioane de fani, pe Facebook, Instagram.

– Adică oameni care se pricep la internet şi ştiu cum să îţi promoveze un produs pe pagina lor?

Tiberiu Anghelina – director afiliere: Pe pagina lor şi nu numai. Pune linkuri către magazinele online din platformă şi în momentul în care un cititor al site-ului face click, ajunge pe site-ul advertiserului şi plasează o comandă. Afiliatul care are site-ul unde a fost articolul, primeşte bani.

Sergiu Neguţ – investitor: Creăm o oportunitate profesională pentru toţi oamenii ăştia, dându-le nişte clienţi, o platformă puternică pe care să îşi încerce puterile și nişte bani la final. Dacă te-ai prins cum merge, faci bani foarte repede. Dacă nu te-ai prins cum merge, faci multă muncă neplătită.

– Îi conectaţi voi sau iau legătura singuri cu oamenii pe care îi cred potriviţi pentru produsul lor?

Dorin Boerescu – antreprenor: Indiferent de ce rol ai în platformă, te poti descurca de unul singur. Să îţi negociezi condiţiile de colaborare. Astăzi oricine poate să colaboreze cu branduri, oricât de mari sau de mici din toată lumea.

Bogdan Aron – director de produs: Ei vor vânzări sau notorietate, iar noi putem să le oferim ambele aspecte ale acestei promovări. Un business care intra în 2performant obţine 14 euro la fiecare euro investit în marketing.

– Cum ai caracteriza această afacere?

Sergiu Neguţ – investitor: Nu m-am gândit niciodată să îi pun etichetă. Este un business de utilitate comunitară. Este nevoie de o platformă care să aibă entuziasmul şi energia de a capacita forţa ţinerilor care au elanul de a face bani din intermedierea în e-comerce.

Tiberiu Anghelina – director afiliere: În platformă sunt peste 60 de mii de conturi de oameni interesaţi să promoveze brandurile din platformă. Afiliaţii niciodată nu plătesc pentru a fi prezenţi în platformă. Plătesc doar companiile care vor să îşi promoveze lucruri. Oricine te poate surprinde. Este cost pe performanţă, nu este cost la click. Nu este cost pe ceva ce nu se poate contoriza.

sursa digi24.ro

Loading...
loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.