Metode eficiente de promovare a afacerii în online și offline

Promovarea eficientă a afacerii reprezintă cheia pentru mărirea vizibilității companiei dumneavoastră pe piață și ulterior atragerea unui număr mai mare de clienți.

Strategiile de marketing bine analizate și puse la punct constituie un drum sigur spre prosperarea afacerii.  Dacă nu investiți în profesioniști care să lucreze la o strategia de marketing corect structurată, riscați să pierdeți timp și sume mari de bani. Este esențial să începeți prin stabilirea scopurilor pe care doriți să le atingeți.

Un alt pas este targetarea, și anume identificarea grupului de potențiali clienți pe care doriți să-i atrageți. Creați un profil al consumatorului marcând categoria socială, activitățile pe care le are, sursele de venit sau probleme cu care se confruntă, și pentru care ați putea oferi soluții sigure.

Dacă încă nu aveți un website pentru afacere, este momentul potrivit să investiți în unul. Un site care lucrează este vital pentru promovarea unui business. În funcție de ce vindeți sau oferiți, includeți în site un catalog online și informații de bază pentru vizitatorul paginii web.

Citeste si:  Cum stabilim clasa de risc a unei firme?

Alegeți persoane cu experiență care să se ocupe de proiectarea site-ului și asigurați-vă că site-ul răspunde la toate necesitățile clientului care l-au determinat să ajungă aici. Includeți un blog pe website unde veți informa clienții despre ofertele comerciale sau veți publica articole informative.

Utilizați optimizarea SEO a site-ului. Pentru a beneficia din plin de avantajele acestui tip de promovare este recomandabil să apelați la o agenție SEO care va adapta conținutul de pe pagină pentru a fi și original, atractiv, dar și să  genereze un număr constant de vizitatori, care să facă parte doar din nișa afacerii pe care o administrați.

Citeste si:  Top 3 laptopuri accesibile pentru orice buget

Creați pagini oficiale ale afacerii pe cele mai importante rețele de socializare. Aici, de asemenea, trebuie să vă asigurați că este afișată o descriere exactă a companiei, scrisă corect din punct de vedere gramatical și stilistic, unde sunt prezente cuvinte cheie care descriu activitatea companiei.

Pe lângă asta, trebuie să actualizați la o distanță de câteva zile sau măcar săptămânal, postările de pe pagină. Angajați o persoană responsabilă de prezentarea afacerii în mediul online, care să creeze o identitate deosebită a companiei și să mizeze pe creativitate.

O metodă utilă de a vă asigura că postările vor ajunge la un număr mai mare de utilizatori,  este să reclamați postările. De exemplu, Facebook are serviciul Business Manager, care vă ajută să reclamați postarea, unei audiențe potrivite, pe care o selectați.

Citeste si:  4 motive pentru care merită să apelezi la serviciile unei firme de transport când aterizezi în țară

Din fericire, era globalizării ne oferă o mulțime de oportunități de a crește vizibilitatea brandului în online, cu resurse, relativ, puține. Totuși, dacă targetul pe care l-ați stabilit este constituit din persoane absente în mediul online, este necesar să continuați activitatea de promovare în offline.

Cărțile de vizită reprezintă o metodă clasică de introducere a companiei în rândul noilor clienți. Trimiteți reprezentați ai companiei la diferite întâlniri de afaceri unde să prezinte serviciile pe care le oferiți persoanelor din nișa dvs.  sau să ofere cărți de vizită oamenilor interesați de activitatea pe care o prestați.

Dacă domeniul în care activați vă permite să organizați evenimente de anvergură, realizați-le și asigurați-vă că veți avea feedback-ul pe care vi-l doriți, ori nu ezitați să sponsorizați anumite evenimente comerciale.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata