8 obiceiuri pentru protejarea tiroidei în mod natural

Dieta și stilul de viață influențează dezvoltarea tiroiditei, o boală autoimună a cărei incidență nu se oprește din creștere.

Îți conduci mașina și brusc, din proprie inițiativă, accelerează brutal și nu o poți opri, un lucru ciudat pentru că în ziua precedentă nu a depășit 20 km / h, chiar dacă ai apăsat pedala de accelerație.

De asemenea, uneori, direcția nu merge bine și încerci să nu părăsești carosabilul. Apoi luminile se sting și rămâi pe întuneric. Se aprind din nou, dar nu funcționează cum trebuie.

La atelier, singura soluție care îți este propusă este adăugarea unui aditiv în combustibil.

În mod similar, dar cu propriul său corp, persoanele suferă adesea, fără să știe, de o patologie numită tiroidita lui Hashimoto.

Această boală provoacă inflamația și degenerarea glandei tiroide, care se află pe trahee, la baza gâtului, datorită atacului sistemului imunitar în sine.

Cum se poate preveni tiroidita în mod natural?

Unul dintre semnele existenței tiroiditei Hashimoto îl reprezintă niveluri ridicate de anticorpi din sânge. Simptomele inițiale pot fi ușoare și difuze, cum ar fi oboseala, constipația, pielea uscată și creșterea în greutate.

După diagnosticarea tiroiditei autoimune, este necesar să se ia hormoni sintetici, dar doza poate fi minimizată prin abordarea cauzelor care contribuie la dezvoltarea acesteia.

Ai grijă de intestin

Toată patologia autoimună se dezvoltată în intestin, deoarece 70% din sistemul imunitar este acolo.

Trebuie să eviți tot ceea ce îl inflamează: pesticide, alimente prelucrate, metale grele, produse lactate, zaharuri, apă clorurată și fluorurată, precum și exces de gluten, proteine ​​din soia și animale.

Echilibrează nivelul de hormoni

Utilizează metode contraceptive naturale. De asemenea, tratează simptomele menopauzei în mod natural.

Evită elementele toxice

Există substanțe chimice cu efecte hormonale în produselor de curățat și cosmetice neecologice, în aerului poluat și în materialele plastice.

De asemenea, este indicat să iei numai antibiotice și medicamente esențiale.

Relaxează-te

Odihna, meditația, tehnicile de relaxare și activitățile plăcute (dans, pictură …) împiedică oboseala suprarenală și hormonii de stres excesiv.

Elimină infecțiile

Virusurile hepatitei C, Epstein-Barr, HTLV-1 și parvovirusul B19, bacteria Helicobacter pylori și Yersinia enterocolitica pot fi cauze ale unei tulburări autoimune. Asigură-te că nu suferi de aceste infecții.

Plante și ulei de cocos

Esența lemnului de santal (album Santalum) este eficientă în tratarea nodulilor care însoțesc inflamația. Aplicați câteva picături de ulei esențial pe pielea gâtului.

Ashwagandha (1000 mg / zi) ameliorează stresul și echilibrează hormonii.

Uleiul de cocos stimulează funcționarea tiroidei, îmbunătățește metabolismul grăsimilor și ajută la controlul glicemiei. Utilizați-l ca o grăsime sănătoasă în bucătărie.

Elimină sau redu

Glutenul. Deși nu se știe exact de ce persoanele cu boli autoimune sunt deseori sensibile la gluten (prezente în grâu, ovăz, secară, orz, kamut și speltă), eliminându-le din dietă îți îmbunătățesc adesea starea lor generală.

Soia și derivații. Acestea inhibă absorbția iodului, ceea ce afectează tiroida. În plus, isoflavonele sale reduc producția de hormoni tiroidieni prin blocarea activității enzimei TPO. Consum-o cu moderație sau elimin-o.

Lapte și lactate. Atât zahărul (lactoza) cât și proteina (cazeina) și inhibitorii lor de protează produc un efect iritant asupra mucoasei intestinale și florei care colaborează cu sistemul imunitar.

Varza. Deși este o legumă foarte sănătoasă, familia Brassica oleracea conține glucozinolat și progoitrin, care inhibă absorbția iodului. Redu sau evită varza, napii, ridichile și muștarul.

Asigură-ți micronutrienții

Este important să asiguri organismului seleniu (400 mcg / zi), iod (fără a depăși 20 mg zilnic), vitamina D3 (9000 UI / zi, supliment sub formă lichidă), magneziu, cupru, fier, zinc, vitaminele E și B12, precum și l-tirozină (2 g / zi pe stomacul gol), l-glutamină (6 g / zi în două doze) și probiotice (alimente cu bacterii).

Seleniul scade nivelul de anticorpi, l-tirozina crește energia pentru realizarea activității zilnice fără a obosi și l-glutamina îmbunătățește mucoasa intestinală.

Așadar, pune în practică aceste 8 obiceiuri pentru o sănătate mai bună. De asemenea, intră pe site-ul https://poise.ro/ pentru a descoperi mai multe informații utile despre cum să-ți protejezi sănătatea.

Citește și
1 Comentariu
  1. JELEV spune

    D3- 9000 ui/Zi? Nu e cam mult ?

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.