2 beneficii ale bicicletei eliptice pentru corp și sănătate

Bicicleta eliptică este una dintre cele mai populare aparate de fitness, iar acest lucru nu este o coincidență.

Antrenamentul făcut cu ajutorul unei biciclete eliptice este într-adevăr foarte eficient în arderea caloriilor și tonifierea majorității mușchilor corpului. Iată alte 2 beneficii ale acestei biciclete pentru corp și sănătate.

Bicicleta eliptică este eficientă pentru pierderea în greutate

Bicicleta eliptică asigură antrenamentul perfect pentru pierderea în greutate, deoarece este foarte eficientă în arderea caloriilor și a grăsimilor. Antrenamentul realizat cu o bicicletă eliptică permite arderea între 450 și 830 kcal pe oră, cu de 2 până la 4 ori mai mult decât mersul pe jos.

În timpul antrenamentului intensiv, cunoscut și sub numele de HIIT, sunt arse multe calorii într-un timp foarte scurt, mai mult de 800 kcal pe oră. Dar când faceți exerciții de intensitate medie, în tip aerobic, corpul dvs. arde rezervele de grăsime ca sursă de energie. Prin urmare, un antrenament cardiovascular de intensitate medie este eficient pentru arderea grăsimilor.

Care antrenament este mai eficient pentru a pierde în greutate: cardiovascular sau HIIT? Cele mai recente studii științifice arată că o combinație de exerciții cardiovasculare și HIIT pare a fi cea mai eficientă metodă de a pierde în greutate.

Cât timp trebuie să faceți exerciții pentru a vedea rezultatele? Pentru a obține rezultate, trebuie să perseverați. Nu încercați să pierdeți cât mai mult în greutate  într-o perioadă scurtă de timp, ci mai degrabă faceți exerciții în mod regulat. Trebuie să aveți un obiectiv pe termen lung, acesta este modul în care puteți pierde în greutate în mod durabil  (și să nu luați din nou în greutate).

Bicicleta eliptică ajută la tonifierea mușchilor picioarelor, coapselor, feselor și brațelor

Marele avantaj al bicicletei eliptice este că permite funcționarea atât a mușchilor din partea superioară a corpului (bicepși, tricepși, abdominali, pectorali), cât și a mușchilor din partea  inferioară (picioare, coapse și fese). Alt avantaj se referă la faptul că este posibil și chiar indicat să se insiste pe diferiți mușchi ai corpului, variind exercițiile și modul de antrenament. Acest lucru îi ajută pe cei mai slabi și mai puțin antrenați.

Mușchii pe care bicicleta eliptică îi lucrează sunt:

– Mușchii membrelor inferioare: fese, tendoane (chiar sub fese), cvadricepși (sau cvadriceps, în partea din față a coapselor) și gambe (în partea din spate a coapsei). Când pedalați înapoi, tendoanele femurale și fesele lucrează, în timp ce cvadricepșii funcționează mai mult pe măsură ce vă deplasați înainte. Pentru a maximiza efectul inversării (pedalării înapoi) asupra feselor și tendoanelor, dați fesele înapoi un pic ca și cum ați dori să vă așezați și țineți genunchii la un unghi de 90 de grade pe măsură ce vă mișcați.

– Mușchii brațelor: bicepsul și tricepsul. Veți lucra mai mult la bicepși atunci când trageți de mânere în timp ce pedalați și vă veți concentra pe tricepși când împingeți în mod activ mânerele.

– mușchii spatelui și pieptului: mușchiul latissimus dorsi (care formează un V mare în spate) și pectoralii (mușchii pieptului). Mușchii din spate lucrează atunci când trageți mânerele și pectoralii sunt folosiți la împingerea barelor mobile ale bicicletei eliptice. De asemenea, puteți merge fără să țineți mânerele, ceea ce va îmbunătăți poziția și echilibrul corpului.

– Când vă mișcați, nu vă lăsați toată greutatea pe partea din față a picioarelor sau pe degetele de la picioare. Nu ezitați să vă lăsați greutatea pe călcâie, astfel încât majoritatea mușchilor corpului dvs. să fie lucrați.

Beneficiile acestui tip de bicicletă nu se opresc însă aici. Pentru a descoperi și alte beneficii pentru sănătate, vă sfătuim să vă achiziționați o bicicletă eliptică profesională și să începeți să faceți mișcare.

Accesând linkul https://www.hervis.ro/store/ veți descoperi ceea ce vă doriți. Sănătate multă vă dorim!

Loading...
Citește și
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.