AdePlast, în Top 100 Angajatori din România

AdePlast, cel mai important producător român cu o vechime de peste 25 de ani de activitate pe piața materialelor de construcții, se află în Top 100 Angajatori din România, conform anuarului realizat de Capital Media și lansat pe 25 iulie, la conferința Top HR Challenges. 

Topul aduce în prim plan companiile care fac diferența în economie, recunoscându-le meritele deosebite pe care le au în dezvoltarea României. Companiile prezente în anuar au aproximativ 300.000 de români, acestea fiind principalii contributori la bugetul de stat și, pe lângă taxele și impozitele pe care le plătesc, oferă condiții excelente de muncă angajaților.

La eveniment au participat membri ai Guvernului, specialiști de renume din domeniul HR, antreprenori români și manageri ai celor mai mari companii din România, printre care și Daniel Stăncescu, CEO-ul AdePlast.

„Evenimentul a punctat probleme reale din economia românească, ce ar putea fi gestionate cu o mai mare ușurință din perspectiva resurselor umane, care joacă un rol important în cadrul fiecărei companii. Ne bucurăm că am reușit să creștem, să oferim condiții de muncă bune angajaților noștri și să contribuim la economia țării. Prezența în top demonstrează, încă o dată, că perseverența face posibilă dezvoltarea unei afaceri cu capital 100% autohton, a unei afaceri care își respectă angajații și clienții”, a declarat Daniel Stăncescu.

În cadrul evenimentului, compania AdePlast a primit diplomă Top 100 Angajatori pentru viziunea dezvoltării celui mai important producător industrial român din construcții, cu angajați, management, know-how și capital 100% autohton.

Respectul, o valoare fundamentală pentru fidelizarea angajaților

Fidelizarea angajaților reprezintă un aspect important pentru companie, mai ales în contextul în care două dintre cele patru platforme industriale ale companiei sunt localizate în zone în care frecvența deschiderii de noi afaceri în parcuri industriale este cu mult peste media națională. În centrul strategiei de retenție stau concepte precum „comunicarea continuă, înțelegerea nevoilor salariaților, prețuirea și aprecierea salariaților, continua căutare a echilibrului între viața personală și cea profesională, păstrarea mereu vie a motivației”, care sunt transpuse în proiecte concrete, inovatoare.

„Într-o companie de familie, fiecare este prieten cu fiecare, fiecare respectă și este respectat.  Acestea au fost bazele brandului nostru de angajator. Ne dorim să consolidăm aceste valori. Ne dorim să avem angajați care vin și pleacă de la locul de muncă cu zâmbetul pe față, în fiecare zi, știind că le înțelegem nevoile și le apreciem munca”, a declarat Daniel Stăncescu, CEO-ul AdePlast.

Despre AdePlast

Business-ul AdePlast s-a situat pe creștere pe tot parcursul anului 2018, iar din punctul de vedere al capacităților de producție, compania a înregistrat un upgrade major prin inaugurarea noii platforme industriale de la Ișalnița.

AdePlast a înregistrat o creștere de 13%, față de anul precedent, cu o cifră de afaceri de 474.000.000. Rezultatul reprezintă un moment cheie în evoluția companiei, având în vedere depășirea pragului de 100 de milioane de euro.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.