Cat te costa 1.000.000 de vizualizari pe YouTube?

Tot mai multe companii sunt interesate de dezvoltarea de strategii YoutubeAds si video content, arata concluziile agentiei romanesti de marketing online Canopy, in urma celei de-a patra editii a evenimentului Digital Bloom, organizat alaturi de Google. In cadrul acestuia, peste 40 de participanti au discutat cele mai interesante concepte de marketing online ale momentului pe platforma Dinner in the Sky, aflata la 50 de metri deasupra pamantului.

Cum prezenta publicului din Romania in platforma Youtube creste de la an la an, interesant de stiut este ca poti atinge 1.000.000 de vizionari ale anuntului tau cu un buget aproximativ de 4.500 de euro in platforma Youtube, arata datele oferite de Canopy.

„Anul acesta, la Digital Bloom ne-am dorit sa oferim o experienta cu adevarat altfel invitatilor nostri, privelistea deasupra Bucurestiului fiind una spectaculoasa! A fost un eveniment inedit si pot sa spun ca, dupa un sfert de ora de discutii despre campanii de marketing online, YouTube Ads, Google Display Ads si Google Search Ads nici nu am mai realizat ca suntem la o distanta atat de mare de pamant. Din feedback-ul pe care l-am primit, participantii au plecat cu idei concrete de pus in practica si, in ciuda faptului ca au fost prezenti doar oameni de performance marketing, toti am ajuns la concluzia ca emotiile sunt mai importante decat cifrele”, a declarat Eugen Predescu, CEO Canopy.

De altfel, online marketing-ul nu se mai rezuma doar la click-uri, costuri per click, conversii sau cost per conversie, ci provocarea pentru companii este aceea de a fi memorabile, astfel incat oamenii sa povesteasca despre initiativele lor cu fiecare ocazie de pe care o au. Insa, intuitiv, multe business-uri isi doresc in activitatile lor online rezultate imediate, iar faptul ca totul este masurabil creste riscul de a nu se vedea mai departe de click-uri&co.

Editia a patra Digital Bloom a atras numeroase branduri, precum Sephora, IBM, Glovo, Samsung, Stanleybet, LeasePlan sau PiatraOnline. In perspectiva, pe langa seria deja traditionalul Digital Bloom, Canopy desfasoara o serie de evenimente, dedicate clientilor si partenererilor, sub numele de Digital Forest. Conceptul a prins contur pornind de la faptul ca marketing-ul online este precum un ecosistem, fiecare domeniu fiind in continua schimbare si avand multiple ramificatii.

sursa wall-street.ro

Loading...

Citește și
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.