Cum să creezi un magazin online de succes, în 2019?

Vrei să ai succes în comerțul electronic? Te gândești să deschizi un magazin online? Este o idee excelentă dacă vrei să începi o afacere nouă, sau să-ți dezvolți afacerea existentă.

În secolul în care trăim, pentru a avea succes în comerțul electronic, ar trebui să începi cu ceva nou, cu un brand imbatabil. Cheia succesului unui retailer sau a unui om de afaceri a fost în trecut apropierea fizică de clienți. De ceva timp însă, acest lucru s-a schimbat. Acum un retailer poate avea succes dacă își prezintă produsele de valoare, prin intermediul site-ului web.

Oamenii de afaceri de succes sunt convinși de faptul că e-commerce-ul este calea de urmat. Foarte important pentru succesul activității este design-ul site-ului web, sau al magazinului online, dar și branding-ul. În acest fel, firma sau compania își poate atrage clienți și astfel își poate crește vânzările și se poate dezvolta rapid. Pentru a avea vânzări online, obiectivul inițial al oamenilor de afaceri trebuie să fie crearea unui magazin online sau al unui site web, care să comunice identitatea mărcii spre clienții sau publicul vizat.

Clientul trebuie să aibă o viziune foarte clară asupra a ceea ce dorește să tranzacționeze, asupra cărei nișe de clienți vrea să se adreseze, ce dorește să vândă, care sunt tendințele, în ce zonă se va regăsi cel mai bine. Este important de analizat și concurența, pentru că aproape în orice domeniu piața devine de la an la an tot mai saturată. Deși unii consideră că pot face concurență la prețuri, asta nu este o idee bună, pentru că poate duce de cele mai multe ori la faliment. Pentru a avea succes, este mult mai sigur de a găsi modalități prin care produsele să iasă în evidență. Prin urmare, este necesar ca produsele pe care le vând oamenii de afaceri să fie cât mai bune pentru a ieși în evidență pe piață și a atrage clienții.

Principalul lucru, pentru a avea un început bun în orice afacere, este ca magazinul online să ofere produse de valoare, ceva unic, care se caută pe piață, calitate ce va determina clienții să cumpere.

Ideea este de a crea valoare, de a vinde produse care atrag atenția clienților. Valoarea este diferența dintre ceea ce percepe un client și ceea ce plătește. Produsele trebuie să fie bune, să ducă la obținerea unui profit mai mare decât costurile. Apoi trebuie păstrată valoarea în creștere pentru a fi sustenabilă, trebuie răspândită valoarea, dar nu prin reducerea costurilor, ci prin adăugarea de funcții, care îl determină pe cumpărător să simtă că obține mai mult, dacă achiziționează noul produs.

Pentru a avea succes în afacere, ca antreprenor trebuie să prezinți clienților cel puțin un motiv convingător pentru ca aceștia să achiziționeze produsele și în plus să continue să le cumpere și în perioada următoare, în timp. Prin urmare, cei mai buni oameni de afaceri sunt cei care știu multe lucruri despre așteptările economice ale clienților lor, ce pot fi chiar mai mari decât așteptările proprii.

Înființarea unui magazin online pare la prima vedere extrem de simplă și ușoară, dar după cum probabil deja se știe necesită experiență, multă muncă și determinare, acțiuni adecvate, importante și necesare pentru configurarea acestuia.

Pentru a fi sigur de succes, poți apela la o firmă care oferă servicii profesionale de creare magazin online, care are experiență în domeniu. Specialiștii de la firmă vor analiza proiectul, vor alege platforma e-commerce cea mai bună (ex. Prestashop, Magento, WooCommerce), apoi vor face afișarea în browsere, configurarea platformei prin web developer-ul de proiect prin folosirea unor tehnologii avansate (ca de exemplu HTML, JavaScript, MySQL, PHP), vor realiza încărcarea fișierelor site-ului pe un host și alegerea domeniului web, respectiv publicarea magazinului pe Internet pentru a fi accesat de utilizatori. Apoi, la dorința clientului, pot face și promovarea magazinului online și aplicarea unor servicii de mentenanță pentru a preveni erorile.

Echipa de la SCDesign.ro este meticuloasă în alegerea elementelor de design, pentru a ajuta fiecare client să comunice valorile mărcii sale spre potențialii clienți. Întotdeauna a lucrat într-un mod profesionist și de aceea toți clienții au fost mulțumiți.

Ideea este de a obține o imagine de design cât mai bună pentru magazinul online sau pentru site-ul web respectiv, pentru a transmite un sentiment de stabilitate, seriozitate, încredere și profesionalism. Magazinul online nu trebuie să fie foarte complicat sau sofisticat, el trebuie să fie destul de simplu și frumos proiectat, cât mai bine prezentat și structurat, pentru a oferi utilizatorilor rapid și clar toate informațiile utile acestora, despre produsele și serviciile comercializate.

Un aspect important de care trebuie să țină cont oamenii de afaceri, care au magazine online, este generarea și întreținerea unei bune reputații online. Ei trebuie să fie atenți la rezultatele motoarelor de căutare pe Internet, dar și la conversația generală care este generată în jurul lor, cu privire la produsele și serviciile comercializate. Prin conversațiile despre firmă, companie și produse, care sunt în afara controlului direct, se poate vedea cum este poziționată și apreciată marca de produse în rețelele relevante, de social media. Ei trebuie să aibă în vedere toate aceste aspecte, pentru a-și consolida prestigiul și influența online.

Loading...

Citește și
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.