Cum a schimbat tehnologia fața serviciilor HoReCa din România?

Tehnologia schimbă rapid fața tuturor serviciilor de ospitalitate și influențează noi trenduri în fiecare an. Consumatorul modern își schimbă și adaptează preferințele în funcție de noile tendințe digitale, iar pentru a rezista pe piață afacerile trebuie să țină pasul cu tot ceea ce se lansează în fiecare zi. Noile tehnologii joacă un rol important în dezvoltarea afacerilor și influențează considerabil decizia clienților care au infinite posibilități unde pot mânca, unde se pot caza sau petrece timpul.

 

În special, piața serviciilor HoReCa este nevoită să se muleze pe noi strategii și să își dezvolte sisteme de operare actualizate în permanență, care contribuie în cele din urmă la creșterea eficienței, optimizarea afacerii și fidelizarea potențialilor clienți.

Abilitatea livrării unor experiențe digitale pentru clienți, cât și implementarea unui sistem care să includă procese interconectate care facilitează operațiunile zilnice ale angajaților trebuie să devină o prioritate în orice afacere de ospitalitate din România, pentru ca aceasta să poată supraviețui pe piață.

Trendurile de digitalizare din anul 2019 în serviciile HoReCa se bazează în primul rând pe softuri de gestiune a operațiunilor interne și pe îmbunătățirea experienței clientului. Odată cu acestea se creează noi oportunități de creștere și dezvoltare. Proprietarii afacerilor de ospitalitate trebuie să țină cont că o tendință emergentă astăzi pe piață, poate deveni banală un an mai târziu.

O modalitate sigură prin care afacerile bazate pe servicii de ospitalitate din România se pot adapta noilor tehnologii și pot avea o transformare digitală eficientă este prin intermediul implementării unui soft de gestiune HoReCa.

Avantajele utilizării unui software integrat

Eficientizarea managementului afacerii

Softul de gestiune este simplu, rapid și ușor, iar asta face ca experiența de utilizare să fie plăcuta și intuitivă. Gestionarea și monitorizarea stocurilor, integrarea soluțiilor și managementul eficient pot fi regăsite în același loc.

Îmbunătățirea relației cu clienții

Un soft de gestiune HoReCa este rapid, ceea ce salvează mult timp în momentul unei tranzacții pentru client dar și pentru operator. Satisfacția clienților este o prioritate și devine principalul motor de fidelizare și creștere a vânzărilor.

Integrarea funcțiilor fiscale și administrative 

Într-un soft de gestiune HoReCa sunt integrate funcțiile fiscale, de administrare, monitorizare și raportare, ceea ce contribuie la confortul angajaților și salvează timpul de lucru. 

 Actualizare continuă

Asigură o dezvoltare a proceselor de management și marketing, dar te scapă și de birocrația obositoare, printr-un sistem integrat al rezervărilor.

 Cum aleg și integrez un soft de gestiune?

  1. Există pe piață mai multe companii care asigură integrarea unui soft de gestiune a afacerii tale, însă este foarte important ca cel ales să acopere toate nevoile serviciilor și angajaților și să se adapteze perfect în funcție de tipul fiecărui business. Managementul serviciilor HoReCa devine mult mai simplu prin introducerea softului potrivit.
  2. Asistența tehnică este foarte importantă în momentul alegerii unui soft de gestiune și trebuie să te asiguri că furnizorul de astfel de servicii menține o comunicare permanentă cu angajații companiei și asigură ședințe de training și funcții personalizate.
  3. Un astfel de soft de gestiune HoReCa este Freya, un sistem prin care toate datele firmei, rapoartele, informațiile despre clienți, angajați, plăți, achiziții, vânzări, marketing și multe altele, în același program.
  4. Softul de gestiune ales trebuie să urmărească vânzările și utilizatorii, dar și să conțină toate informațiile de management integrate.

Utilizarea tehnologiei nu mai este doar o opțiune, ci este o necesitate și trebuie să se regăsească în topul priorităților proprietarilor de afaceri HoReCa. Transformarea digitală ajută la creșterea vizibilității firmei pe term lung și eficientizează sistemele de operare interne.

Tehnologia a schimbat considerabil fața industriei HoReCa în România din ultimii ani și a condus la o creștere a concurenței pe piață, îmbunătățind serviciile și redefinind standardele pentru alegerile clienților.

Loading...
loading...
Citește și
Loading...
loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.