Principalul generator de date în Internet nu vor mai fi persoanele fizice, urmând ca până în 2025, 60% din datele generate pe Internet nu vor mai fi generate de persoane fizice, ci de companii, a declarat Florin Popa, director Business to Business, Orange România, în cadrul ZF Digital Summit 19.
„Pentru noi 2019 a fost un an de consolidare a ce am construit anii trecuţi, încercăm să fim şi mai bine cunoscuţi în piaţă. În general clienţii de business nu iau decizii bazându-se pe reclamele pe care le văd la TV. Credem că principalele motoare de creştere pe piaţa de B2B România sunt legate de dezvoltarea, prezenţa şi utilizarea cloud-ului de companii, precum şi un potenţial mare în zona de securitate cibernetică”, a declarat Popa.
ZF Digital Summit reuneşte an de an lideri ai industriei de telecom şi hi-tech din România, și aduce în acest an, în prim plan, cele două tendinţe care definesc evoluţia pieţei locale de tehnologie şi comunicaţii şi implicaţiile acestora în economie: consolidarea industriei de telecomunicaţii şi explozia adopţiei de roboţi software. Acestea vor avea un impact puternic asupra industriei dar şi a economiei în general pe termen mediu şi lung. După ani de zile de tatonări şi discuţii eşuate, telecomunicaţiile – o industrie de 3 miliarde de euro pe an, a intrat într-o fază accelerată de consolidare la finele căreia România ar putea avea dintr-o dată doar 3 mari jucători care să c ontroleze aproape integral piaţa, faţă de 5 în urmă cu un an.