Venituri consolidate de 694 milioane de lei în T3 2019

 Sphera Franchise Group a înregistrat o creștere cu 25,9% a vânzărilor consolidate, la 694 milioane lei, în primele nouă luni ale anului 2019, după ce vânzările din T3 au crescut cu 23,5% față de anul precedent, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Performanța pe primele nouă luni a fost sprijinită de creșterea vânzărilor USFN România (restaurantele KFC) (+17,1% față de anul precedent), USFN Italia (restaurantele KFC din Italia), (+222%) și CFF (restaurantele Taco Bell) (+184%), în timp ce vânzările ARS (restaurantele Pizza Hut) au avansat cu 7,1% Y/Y.

„Rezultatele solide ale Sphera reflectă angajamentul nostru de a genera valoare pentru clienții noștri și, prin acest lucru, pentru acționarii noștri. Vom continua să demonstrăm capacitatea noastră de a face față condițiilor de piață din ce în ce mai dificile și să creștem pe mai departe activitatea noastră în mod solid, îndeplinindu-ne obligațiile față de toate părțile interesate”, a declarat Georgios Argentopoulos, CEO al Sphera Franchise Group, citat în comunicat.

Conform sursei precizate, toate mărcile Sphera Franchise Group au generat EBITDA pozitivă, inclusiv noile linii de business KFC Italia și Taco Bell. Astfel, EBITDA normalizată a crescut cu 45% față de anul precedent, până la 30,5 milioane lei, acesta fiind cel mai bun rezultat trimestrial al companiei de la listarea sa la Bursa de Valori București (BVB), în T4-2017. În aceeași perioadă, vânzările consolidate au crescut cu 23,5% până la 249 milioane lei, iar vânzările comparabile au crescut cu 6,8%.

În trimestrul trei al anului curent, vânzările comparabile au fost susținute de creșterea cu 7,7% a vânzărilor KFC România, cu 1,0% a vânzărilor Pizza Hut, cu 5,9% a vânzărilor KFC Italia și cu 22% a vânzărilor Taco Bell.

Profitul de exploatare în restaurante s-a majorat cu 18,3% până la nivelul de 88,2 milioane lei în primele nouă luni din acest an, atingând 12,7% din vănzări. În același timp, EBITDA normalizată a crescut cu 26,0% până la 67,2 milioane lei, iar profitul net a urcat cu 17,9% până la 38,2 milioane lei.

Profitul de exploatare în restaurante s-a majorat, în primele nouă luni din 2019, cu 38,5% până la nivelul de 38,8 milioane lei, EBITDA normalizată a crescut cu 45,1% până la 30,5 milioane lei, iar profitul net s-a apreciat cu 47,4% până la 20,1 milioane lei, precizează comunicatul.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.