Vânzările Fashion Days vor creşte, de Black Friday 2019, cu 50%

1

Fashion Days estimează că va încheia campania „Black Friday 2019” cu o creştere a vânzărilor de aproximativ 50% faţă de ediţia din anul precedent.

Conform retailerului online, la finalul zilei de 15 noiembrie, valoarea totală a comenzilor va ajunge la aproximativ 70 de milioane de lei.

De la începutul campaniei „Black Friday”, demarată pe 13 noiembrie de Fashion Days, aproape 120.000 de produse au fost deja expediate către destinatari, până în seara zilei de joi, 14 noiembrie, în grafic cu planificarea realizată de către companie.

În acelaşi timp, numărul de comenzi estimat până la finalul acestei zile şi, implicit, al campaniei de „Black Friday” este de 150.000, iar preţul mediu al unui produs achiziţionat ajunge la 225 lei, în creştere, în ultimii 2 ani, cu aproape 100 de lei/produs.

Citeste si:  ARC PROIECT COMPANY SRL - notificare privind intrarea în faliment prin procedura simplificată

Valoarea coşului mediu de cumpărături se menţine, pe parcursul evenimentului, la 460 lei, iar categoriile de produse cele mai achiziţionate rămân cizmele şi pantofii sport pentru femei, urmate de genţi şi pantofi sport pentru bărbaţi. Gecile de iarnă au fost, de asemenea, unele dintre cele mai căutate produse pe parcursul întregului eveniment.

Brandurile cele mai achiziţionate sunt: UGG, Nike, Guess, Puma şi Trespass.

Printre brandurile cu cele mai mari discounturi de „Black Friday” se vor regăsi: Nike (până la -50%), UGG (până la -40%), Trespass (până la -80%), New Balance (până la -50%), Columbia (până la -60%), Liu Jo (până la -60%), Guess (până la -50%), Love Moschino (până la -65%), Michael Kors (până la -40%), Pepe Jeans London (până la -60%), Napapijri (până la -80%), Fossil (până la -60%), Levi’s (până la -60%), Puma (până la -60%), Timberland (până la -65%), dar şi branduri aflate la prima apariţie în campania de reduceri, precum s.Oliver, Marc Jacobs, GAP şi Replay.

Citeste si:  Castelul clujean Banffy, Versailles-ul Transilvaniei, de la recepţiile cu etichetă la un festival de muzică electronică

O opţiune de livrare rapidă a produselor comandate este Easybox, variantă cu cea mai mare creştere în ultimele şase luni, 20% dintre comenzile Fashion Days plasate în luna octombrie fiind livrate în cele peste 85 de lockere din Bucureşti şi Ilfov. Volumul de comenzi estimat, în perioada Black Friday 2019, încurajează plata online şi ridicarea coletelor în interval de 36 de ore.

Sursa foto: businessmagazin.ro

Sursa: agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata